• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Reelle Handler

angel26

New Member
Hej alle :) Nu er jeg endelig kommet på herinde, det har jeg ikke kunne finde ud af før nu,
jeg har et stort suk,,, det er nogle slemme handler der ligges op i opstegende vare , jeg har store problemer med at få de vare
hjem som jeg skal bruge, da der læggers handler op der T2 vare og vil have T1 vare. det er noget sjusk og at være
meget grådig Hilsen Angel26
 

Sputnik

Active Member
Velkommen til :cool:
.
ANGÅENDE OPSTEGNE VARER
.

Det er helt sandt, der er ikke mange byt der foregår seriøst til fordel for alle nye spillere der starter i sæson 18.
Alle der er kommet i sæson 19 sætter kun byt ud med tilbud fra T2 og kræver T1 varer for dem.
Det bloker enhver mulighed for alle i sæson 18 for at få fat i T1 varer.

Når jeg ser 45 til 60 sider med disse byt og kun 7 til 12 reelle byt tænker jeg,
det er da fantastisk at der ikke er andet end ubetænksomme griske idioter tilstede.

Alle reelle byt er 1800 -- 2000 , det er spillere som er i 18 sæson, dem vil jeg hjælpe som jeg gjorde da jeg var i 18, men nu hjælper jeg ikke gerne mere da jeg ser alle de skuffelser som andre spillere laver.

***Det skulle ikke være mulighed for at kræve byt på tværs af T-grupperne.***

***Dette skulle fjernes under sæson 18 og fremover***
***Det ødelægger spillet for utrolig mange spiller P.G.A. griske og grådige spillere***


M.V.H.
. . . . Sputnik
.
 

angel26

New Member
Velkommen til :cool:
.
ANGÅENDE OPSTEGNE VARER
.

Det er helt sandt, der er ikke mange byt der foregår seriøst til fordel for alle nye spillere der starter i sæson 18.
Alle der er kommet i sæson 19 sætter kun byt ud med tilbud fra T2 og kræver T1 varer for dem.
Det bloker enhver mulighed for alle i sæson 18 for at få fat i T1 varer.

Når jeg ser 45 til 60 sider med disse byt og kun 7 til 12 reelle byt tænker jeg,
det er da fantastisk at der ikke er andet end ubetænksomme griske idioter tilstede.

Alle reelle byt er 1800 -- 2000 , det er spillere som er i 18 sæson, dem vil jeg hjælpe som jeg gjorde da jeg var i 18, men nu hjælper jeg ikke gerne mere da jeg ser alle de skuffelser som andre spillere laver.

***Det skulle ikke være mulighed for at kræve byt på tværs af T-grupperne.***

***Dette skulle fjernes under sæson 18 og fremover***
***Det ødelægger spillet for utrolig mange spiller P.G.A. griske og grådige spillere***


M.V.H.
. . . . Sputnik
.
JEG GIVER DIG RET SPUTNIK, NU HAR JEG SKREVET MED EN DER HEDDER DIGMIG, OG HAN FATTER IKKE EN SKID OM DE
ELENDIG HANDLER PÅ TVÆRS , MEN DET GØR BARE JEG IKKE HJÆLPER MERE, DET ER UMULIGT AT KOMME FREM I SPILLET PÅ GRUND AF IDIOTER. SÅ JEG VIL SOM SPUTNIK OGSÅ BEDE OM AT FÅ STOPPET DET MED DET SAMME.
VH ANGEL26
 

Sputnik

Active Member
Glem det med at diskutere med **digmig / migdig**.
Denne spiller har lige nu 149 griske byt ude på tværs og det svarer til 18 3/4 side med byt ud af 49 sider, det svarer til ca. 42% af alle byt der er ude er denne spiller's.

Det er derfor denne spiller er modstander af at få rettet spillet op til et regulært spil hvor alle kan være med, for denne spiller nyder at ødelægge det for andre.


M.V.H.
. . . . Sputnik
 
Senest redigeret:

Eltina

Active Member
Hej angel26 og sputnik

nu kan jeg se i er i samme Broderskab = gladiatorskolen.
når jeg ser i elvenstat er i begge i kapitel 19, så jeg forstår ikke jeres problem Med om opstegne Vare er byt med T1 og T2.
I har nok en skjult dagsorden med at skrive her og ikke i jeres chat.

men hvis i gerne vil have folk til at ændre handlerne, skal man nok ikke kalde dem idioter og griske.

jeg kan da godt læse det kan være en ulempe for dem i kapitel 18, at de ikke kan tage de handler.
men så er det vel det, der skal appelleres til, at ønsker man at hjælpe kapitel 18 bruger.

jeg blev færdig med kapitel 19 i marts, så har ikke lagt handler siden.
Da jeg udviklede i kapitel 19, holdte jeg øje med handler, de byer der lagde de handler jeg ønskede, dem skrev jeg til om de ville bytte mere.
så jeg havde 3 andre byer i forskellige broderskaber jeg byttede med. Vi skrev når vi lagde, så vi kunne lægge flere handler.
man kan jo selv gøre noget og ikke bare være utilfreds med andre.
 
Senest redigeret:

Darla

Active Member
her er jeg fuldstændig enig med Eltina

Jeg har også aftalerne på plads, første priotet er mit Broderskab, handler med dem der er i kap 19 og kap 18, dernæst er det venner, bekendte naboer som jeg betragter som fair og hjælpsom jeg gerne handler med. Og ikke alle broderskaber *bekriger hinanden* jeg oplever faktisk vi hjælper hinanden på tværs ,,, BETA har faktisk givet mange venskaber hen over serveren. Darma
 

Sputnik

Active Member
Darla,
prøv og læs det jeg har skrevet i start til fordel for nye spillere i sæson 18.

Spillere i 18 sæson kan ikke se de byt der er opsat med T2 varet for at få T1 varer hjem.
Når der ikke er 1 reelt byt oppe med T1 for T1 fra alle der spiller i 19 og 20 sæson så kan ikke 1 i sæson 18 få et eneste byt..

Dette er et stort problem for mange, jeg er kontaktet i PM og bytter til hjælp for dem samtidig med at skal klare mine egne.
Jeg klarer det kun fordi jeg har overflod af varer i T1.
 

angel26

New Member
JEG SKRIVER IGEN ANG, OPSTEGENDE VARE, JEG SIDDER KONSTANT IKKE AT KAN FÅ DE VARE JEG SKAL BRUGE , DET ER DA UTROLIGT AT DET IKKE BLIVER LAVET OM TIL AT VI KUN KAN HANDLE T1 TIL T1 OG T2 TIL T2, DER LIGGER OVER 100 SIDER MED FULSTENDIG UMULIGE HANDLER PÅ KRYDS OG TVÆRS , TOTALT KAOS , DET ER SIMPELTHEN SKAMMELIGT, SE NU AT FÅ DET LAVET OM,, ANGEL26
 

Darla

Active Member
Tak for *svineren *i post sputnik.... og for at antage jeg ikke ved hvad jeg skriver om eller taler om.

Hvis det er muligt Sputnik, kan vi så holde det på forum og ikke sende privat post?

*ønsker sig en ignore funktion i Spillet.....*
 

angel26

New Member
Tak for *svineren *i post sputnik.... og for at antage jeg ikke ved hvad jeg skriver om eller taler om.

Hvis det er muligt Sputnik, kan vi så holde det på forum og ikke sende privat post?

*ønsker sig en ignore funktion i Spillet.....*
det er jo kun fordi du ikke er nået så langt i spillet og du sidder og udtaler dig om noget du ikke ved , og det tilladt at skrive på alles mail. sputnik har kun prøvet på at forklare dig om de nye opstegnende vare, og besjælede vare, da du jo kun er i kapittel ca 8, så tag det lidt med ro, er du en der bare kagler op? udvidende om spillet og kloger dig, det er ikke særligt godt af dig, vi spiller spillet med eller uden din mening, V: H: ANGEL
 

angel26

New Member
Hej angel26 og sputnik

nu kan jeg se i er i samme Broderskab = gladiatorskolen.
når jeg ser i elvenstat er i begge i kapitel 19, så jeg forstår ikke jeres problem Med om opstegne Vare er byt med T1 og T2.
I har nok en skjult dagsorden med at skrive her og ikke i jeres chat.

men hvis i gerne vil have folk til at ændre handlerne, skal man nok ikke kalde dem idioter og griske.

jeg kan da godt læse det kan være en ulempe for dem i kapitel 18, at de ikke kan tage de handler.
men så er det vel det, der skal appelleres til, at ønsker man at hjælpe kapitel 18 bruger.

jeg blev færdig med kapitel 19 i marts, så har ikke lagt handler siden.
Da jeg udviklede i kapitel 19, holdte jeg øje med handler, de byer der lagde de handler jeg ønskede, dem skrev jeg til om de ville bytte mere.
så jeg havde 3 andre byer i forskellige broderskaber jeg byttede med. Vi skrev når vi lagde, så vi kunne lægge flere handler.
man kan jo selv gøre noget og ikke bare være utilfreds med andre.
ti stille ,
 

Eltina

Active Member
det er jo kun fordi du ikke er nået så langt i spillet og du sidder og udtaler dig om noget du ikke ved , og det tilladt at skrive på alles mail. sputnik har kun prøvet på at forklare dig om de nye opstegnende vare, og besjælede vare, da du jo kun er i kapittel ca 8, så tag det lidt med ro, er du en der bare kagler op? udvidende om spillet og kloger dig, det er ikke særligt godt af dig, vi spiller spillet med eller uden din mening, V: H: ANGEL
Jeg synes godt nok vi bør skrive pænt og ikke hakke sådan på hinanden.
De fleste er jo ikke bekendt med andres spille evne, så at begynde at kloge sig om andres evner, skal man nok heller ikke.

Jeg kan ikke se problemet i at der findes mange handler med alminderlige vare der er mellem T1 og T2.
de standard T1 til T3 man ser hos handelsmanden, er jo eget Broderskab eller naboer.
Om spillere lægger disse handler må de da selv om, jeg tager dem ikke. Jeg tager kun handler der er inden for samme gruppe.
hvis jeg mangler standard vare lægger jeg da bare handler, i løbet af et par dage er de taget.

I opstegne kan jeg godt se en ulempe, at dem i kapitel 18 ikke kan se hvis vi lægger handler op på tværs af grupperne.
 
Senest redigeret:

Eltina

Active Member
Tak for *svineren *i post sputnik.... og for at antage jeg ikke ved hvad jeg skriver om eller taler om.

Hvis det er muligt Sputnik, kan vi så holde det på forum og ikke sende privat post?

*ønsker sig en ignore funktion i Spillet.....*
i APP
åbner jeg den besked jeg har modtaget, kan jeg trykke på afsenderens billed og rapportere samt ignorere.

denne mulighed findes måske også på PC
 

Sputnik

Active Member
Jeg synes godt nok vi bør skrive pænt og ikke hakke sådan på hinanden.
De fleste er jo ikke bekendt med andres spille evne, så at begynde at kloge sig om andres evner, skal man nok heller ikke.

Jeg kan ikke se problemet i at der findes mange handler med alminderlige vare der er mellem T1 og T2.
de standard T1 til T3 man ser hos handelsmanden, er jo eget Broderskab eller naboer.
Om spillere lægger disse handler må de da selv om, jeg tager dem ikke. Jeg tager kun handler der er inden for samme gruppe.
hvis jeg mangler standard vare lægger jeg da bare handler, i løbet af et par dage er de taget.

I opstegne kan jeg godt se en ulempe, at dem i kapitel 18 ikke kan se hvis vi lægger handler op på tværs af grupperne.
Hej Eltina,

Dette du her har skrevet er helt præcis det det hele drejer sig om.

Alt med alm. vare er ligegyldigt.
Det samme med sjælevare.

Dine ord med **Opstegne varer** er det som det hele har drejet sig om fra start og det er jo et referat af de ord der er skrevet fra start.

Det mest mærkværdige er at kritisere det andre skriver og nu godkender du det du kritiserede før.

Det er du ikke alene om at gøre, det er det samme *Darla* gjorde.

I har mange gange kritiseret dette citat
(CITAT)
ANGÅENDE OPSTEGNE VARER
.

Det er helt sandt, der er ikke mange byt der foregår seriøst til fordel for alle nye spillere der starter i sæson 18.
Alle der er kommet i sæson 19 sætter kun byt ud med tilbud fra T2 og kræver T1 varer for dem.
Det bloker enhver mulighed for alle i sæson 18 for at få fat i T1 varer.
***

Nu kommer du med en godkendelse af disse ord på denne måde.
(CITAT)
I opstegne kan jeg godt se en ulempe, at dem i kapitel 18 ikke kan se hvis vi lægger handler op på tværs af grupperne.


Husk det du selv skrev, for begynder du på dette så vil verden forandre sig.
(CITAT)
Jeg synes godt nok vi bør skrive pænt og ikke hakke sådan på hinanden.
De fleste er jo ikke bekendt med andres spille evne, så at begynde at kloge sig om andres evner, skal man nok heller ikke.




M.V.H.
. . . Sputnik
.
 

Sputnik

Active Member
Tak for *svineren *i post sputnik.... og for at antage jeg ikke ved hvad jeg skriver om eller taler om.

Hvis det er muligt Sputnik, kan vi så holde det på forum og ikke sende privat post?

*ønsker sig en ignore funktion i Spillet.....*
Darla...

Hvis du mener jeg har krænket dig personligt med de ord jeg har skrevet til dig, så befaler jeg dig at rapportere det omgående til **Galadan**.

Hvis du ikke får det gjort opfatter jeg denne besked som stort forsøg på krænkelse.
 

Silvertoe

Member
Darla...

Hvis du mener jeg har krænket dig personligt med de ord jeg har skrevet til dig, så befaler jeg dig at rapportere det omgående til **Galadan**.

Hvis du ikke får det gjort opfatter jeg denne besked som stort forsøg på krænkelse.
Sputnik, slap nu af! :)
 
Top