• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

en ide eller 2

Mini me

New Member
Nu har vi fået muligheden for denne TusmørkeføniX, så syntes jeg det kunne være en dejlig detalje, at man efter man har fodret den, så også faktisk kunne se hvor mange tropper den har genoplivet i den 12 timers periode der er gået... Det kunne fedt lige at få af vide hvor meget man har fået for sine dyrebare dyrefoder.

Så syntes jeg også godt jeg kunne bruge muligheden for at kunne opdele sit lager "hidkladelser", så man kan sorterer i det som man måske vil gemme og så det skrammel man også får samlet...

og ja nu når jeg er igang... så en mulighed for at kunne lavet et lille notat, til sig selv i spillet kunne være fedt, så man kunne slippe for at sidde med sticky notes :)

VH Mini me
 

Mini me

New Member
var det ikke her man skulle komme evt ideer ? kunne man så ikke få et svar af en eller anden slag,, evt bare et
1. jamen det giver jeg videre
eller
2. det tror jeg ikke kan komme på tale
eller måske bare et
3. læst

giver da i hvert fald ikke lyst til at tænke videre på kreative ideer... :-/
 

Sputnik

Active Member
var det ikke her man skulle komme evt ideer ? kunne man så ikke få et svar af en eller anden slag,, evt bare et
1. jamen det giver jeg videre
eller
2. det tror jeg ikke kan komme på tale
eller måske bare et
3. læst

giver da i hvert fald ikke lyst til at tænke videre på kreative ideer... :-/
Forvent ikke det store på forum, der er ikke meget svar fra Galadan (administrator) på ting , selv der er spurgt adskillige gange.
 

Sputnik

Active Member
Jeg læser alle forslag, men får sjældent skrevet "læst".
Galadan , du er mig svar skyldig på flere henvendelser, som ikke bare er ligegyldige, da det er til fordel for spillet og spillere.
Da der ikke er svaret efter 30 døgn accepteres det som **ignoreret** af dig, selv der er skrevet flere gange. :rolleyes: .
 
Top