• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

opstigende vare

angel26

New Member
Nu går det da helt galt igen med vare ,der lægges fuldstændig uretfærdige handler op .
jeg kan ikke forstå der ikke sættes en stopper for den rovdrift.
jeg er meget utilfreds med dette.
her mener jeg udviklere af spil burde tage sig alvorligt sammen.
 

Eltina

Active Member
så lad da være med at tage de handler, du mener er uretfærdige.
det er jo ikke rov drift.

man lægger en handel, hvis ingen tager handlen, må man vente 6 timer.
lægger man handler, der er attraktiv, ja så bliver de hurtig taget og man kan lægge endnu en handel Ved købmanden.
Så hvorfor være utilfreds med at andre lægger handler, som de skal vente 6 t med før de kan lægge endnu en handel.
du skal se på, hvad du selv gør og ikke hvad andre gør.

man kan handle på tværs i alle andre vare grupperne, så det er ikke noget nyt med opstegne vare.
med opstegne vare, kan man kun Lægge 3 stjerne handler, så det er da et fremskridt i forhold til alle de andre vare handler.
 
Senest redigeret:

angel26

New Member
så lad da være med at tage de handler, du mener er uretfærdige.
det er jo ikke rov drift.

man lægger en handel, hvis ingen tager handlen, må man vente 6 timer.
lægger man handler, der er attraktiv, ja så bliver de hurtig taget og man kan lægge endnu en handel Ved købmanden.
Så hvorfor være utilfreds med at andre lægger handler, som de skal vente 6 t med før de kan lægge endnu en handel.
du skal se på, hvad du selv gør og ikke hvad andre gør.

man kan handle på tværs i alle andre vare grupperne, så det er ikke noget nyt med opstegne vare.
med opstegne vare, kan man kun Lægge 3 stjerne handler, så det er da et fremskridt i forhold til alle de andre vare handler.
du ved da ikke hvad du taler om . det hele er næsten fyldt op med latterlige griske handler. jeg kan ikke få de vare jeg skal bruge på grund af nogle mennesker kun tænker på sig selv. og ikke sine medspiller. så ti stille tak for dumme svar kan jeg ikke bruge
 

Eltina

Active Member
du ved da ikke hvad du taler om . det hele er næsten fyldt op med latterlige griske handler. jeg kan ikke få de vare jeg skal bruge på grund af nogle mennesker kun tænker på sig selv. og ikke sine medspiller. så ti stille tak for dumme svar kan jeg ikke bruge
sikke Da aggresiv tekst.
nej jeg ved da ikke noget om elvenar ;-)
jeg har jo kun spillet siden februar 2019, og har været færdig med kapitel 20 længe.
ja du ved meget mere, du har jo spillet i flere år end mig og er i kapitel 19.

Dit problem er du bliver sur over andres handler.
selv om de andre lage handler, som efter din term så ikke er griske, ja så er det jo stadig ikke sikker du ville få de vare du ønsker.
køb flere købmænd og læg dine handler, er dine handler efterspurgt, vil dine købmænd hurtig blive taget, og du kan sælge Gennem dine købmænd igen.
Brug istedet din energi på at finde nogle der er interesseret i de vare du producere, så i tager hinandens handler.

Når man er dem der er først gennem de nye kapitler, er problemet at vi IKKE er mange byer der har de nye vare.
Da er det svære at få fat i de vare man skal bruge.
lige nu er i mange flere byer der har handler.
Så jeg beklager, jeg ikke kan se dit problem, i har det nemmere end dem der er hurtigst.

jeg tager dagligt alle mulige handler af opstegne vare.
jeg skal ikke bruge de opstegne vare, men tager de handler der er Hvor jeg har vare.
De vare jeg producerede var en mangel, da jeg var i kapitel 20, men nu er det de vare ingen kan komme af med.
det vender hele tiden afhængig af, hvem der kommer fremad i kapitlerne.
vi skal jo alle bruge de opstegne vare vi IKKE selv producere.
 
Senest redigeret:

hoejec

Member
du ved da ikke hvad du taler om . det hele er næsten fyldt op med latterlige griske handler. jeg kan ikke få de vare jeg skal bruge på grund af nogle mennesker kun tænker på sig selv. og ikke sine medspiller. så ti stille tak for dumme svar kan jeg ikke bruge
Det ser ud til at du ikke har læst reglerne for dette forum. Der står blandt andet:
2. Vær venlig og konstruktiv
Hjælp os med at bevare harmonien på dette forum. Vær sikker på, at du opfører dig respektfuldt mod andre medlemmer, at du ikke fornærmer nogen og at du er høflig. Aggressivt, vulgært og provokerende sprog vil ikke blive tolereret.

Jeg håber at Galadan skrider ind.
 

Darla

Active Member
Der er desværre nok ikke mange der læser forum...

Men der er en løsning, prøv at finde nogle spillere der laver de varer du mangler, det kan være de også mangler dine varer, og aftal feks en samhandel ( prøv evt også dit eget broderskab) Skriv i din broderskabs chat at du har lagt handler ud, om nogle kan hjælpe

De skæve handler kan skyldes at man får varen med det samme med en handelsmand. Ja man skal vente 6 timer på næste handelsmand, men tages ens handler kan man handle igen. Ved skæve handler får man en større mængde varer med det samme. Ulempen er at man ikke kan se alle handler før sidste kapitel.

Mængden af varer du kan ligge op afhænger af lvl på ens rådhus, så hold det opgraderet så hurtigt som muligt.
 

Silvertoe

Member
Vi har haft diskussionen tidligere omkring 0-3* handler. Og naturligvis er det pokkers irriterende, hvis man har glemt at pudse brillerne - og kommer til at acceptere (i bar iver) et tilbud, som man tror matcher ens behov - og det så viser sig at man har handlet unfair. Men - that's the name of the game! Tab og vind med samme sind :cool:
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Det ser ud til at du ikke har læst reglerne for dette forum. Der står blandt andet:
2. Vær venlig og konstruktiv
Hjælp os med at bevare harmonien på dette forum. Vær sikker på, at du opfører dig respektfuldt mod andre medlemmer, at du ikke fornærmer nogen og at du er høflig. Aggressivt, vulgært og provokerende sprog vil ikke blive tolereret.

Jeg håber at Galadan skrider ind.
Nu kræver det som udgangspunkt at et indlæg bliver anmeldt, for at jeg kan tage hånd om det.
Dette også for at en eventuel tvist og diskussion om en eventuel sanktion kan foregå privat mellem moderator og anmeldte.
 
Top