• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Seneste indhold af Arn XIX

  1. Dyremad

    Tja nu har jeg ingen dyr at fodre (jojo har fået tilbudt L1 bjørne i akademi, men ingen mulighed for opgradering). Dyremad vil derfor være affald med INGEN værdi for mig. Jeg var glad for, at "salg" af dyremad i akademi talte som fodring i sidste event. Ellers havde jeg været på skideren. Mht...
  2. Jeg undrer mig!

    hmm nu du siger det, så fik min kap. 15 by vist noget ligende
  3. Broderskabs eventyr...!

    Jeg medgiver, at der er mange ting, som man ikke kan bruge. Men tidsforkortere og VP kan alle vel bruge? Jeg synes kravet er for højt, men det har INNO også været opmærksom på og nedsat det 2 gange. Jeg synes det er godt, at der er en anledning til at få brugt de materialer man får i spiret og...
  4. Broderskabs eventyr...!

    Da jeg først hørte om planerne om en boykot, så tænkte jeg: Det var sku da godt nok en underlig timing o_O Jeg troede det primært drejede sig om en protest mod de dårlige præmier (som jeg støtter) og størrelsen af kravene til de nye emblemer. Det er primært det snakken går om på betaforum og...
Top