• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Seneste indhold af Dr Hugo Z Hackenbush

  1. Dr Hugo Z Hackenbush

    Elvenar kommer på Discord!

    Sådan ser jeg på det: Med vigende indtjening, er det nødvendigt at reducere udgifterne. Fordelen ved at lukke div. Elvenar forums er, at firmaet ikke længere skal bruge ressourcer på at opretholde disse. Så længe indtjening overstiger udgifter, er der god chance for at Elvenar består...
  2. Dr Hugo Z Hackenbush

    Beregning af procenter i Hobbyrummet

    Jeg har også de valgfrie reklamer. Har kun afprøvet det et par gange, da jeg ikke bryder mig om reklamer. Som det er implementeret nu, virker det ikke forstyrrende. I FoE gives der en god forklaring på hvordan A/B test, med test og kontrolgruppe, fungerer...
  3. Dr Hugo Z Hackenbush

    Feedback og kommentarer, version 1.165

    På det amerikanske forum, har de også problemer. Der snakkes mest om, at 'smartphones' bliver varme, og bruger meget strøm fra batteriet. Hvis man også spiller via. PC, kan man prøve at reducere grafikkvaliteten til lav. Den lave grafikkvalitet på PC skulle også gælde, når man skifter til at...
  4. Dr Hugo Z Hackenbush

    Feedback og kommentarer - Kapitel 20, Musikkens Styrke!

    Altså Sputnik Det tror jeg, at Eltina er klar over. Det der efterspørges, er en rettidig opdatering af app'en.
  5. Dr Hugo Z Hackenbush

    Udfordringer - Kommentarer og feedback

    Det lyder godt med en 2022 version - de plejer at være ret lette at gennemføre. Noget helt andet er, at den engelske wiki netop er opdateret med oplysninger om det nye kapitel 20: The Power of Music Så mon ikke der snart bliver en del at se til, her i spillet
  6. Dr Hugo Z Hackenbush

    Feedback og kommentarer - Porten til fortiden!

    For første gang i lang tid, en begivenhed som jeg synes er sjov at gennemføre. Plus til dværgekonges favorit brætspil :)
  7. Dr Hugo Z Hackenbush

    Ukraine - eller ej!

    Politiske holdninger, er i reglen upassende i et spilforum. Her er der tale om et land der bomber et andet lands infrastruktur, uden skelnen mellem soldater og civile, militære faciliteter og hospitaler, kampvogne og ambulancer. En invasion som er fordømt af FN. Et passende usagn i denne...
  8. Dr Hugo Z Hackenbush

    Feedback og kommentarer, version 1.147

    Mine arsenaler på Niveau 41, starter alle på samme tid - så hos mig virker det.
  9. Dr Hugo Z Hackenbush

    Feedback og kommentarer - Ny mulighed for brug af ekstra runeskår

    Man kan aftale med en makker, at vedkommende lægger i vidunder A; og man selv lægger i vidunder B.
  10. Dr Hugo Z Hackenbush

    Weekendhygge

    Når man følger de andre Elvenar fora, skiller det amerikanske sig ud. Generelt er folk mere venlige. Min egen fordom om amerikanere var, at de ikke havde humoristisk sans; men denne tråd er forrygende at følge, hvis man ellers skulle kede sig...
  11. Dr Hugo Z Hackenbush

    Mangler knap i spiret - kan ikke komme til trin-3

    Jeps, du er nået til toppen, der hvor urværket er :) I Ribe Domkirke kan man dog komme højere op; men det her er fantasy.
  12. Dr Hugo Z Hackenbush

    Ændringer til spillerflytninger, feedback og kommentarer.

    Så vidt jeg forstår, skulle den store flytteoprydning være færdig. Derefter vil der komme automatiske småflytninger hver mandag. Så der er håb forude :)
  13. Dr Hugo Z Hackenbush

    Manglende fabrik

    På de andre servere, meldes om samme fejl ved opgradering til niveau 33.
  14. Dr Hugo Z Hackenbush

    Feedback og kommentarer, version 1.142

    Den mulighed blev vist fjernet lidt pludseligt. INNO er i gang med en større flytning, over flere etaper, hvor aktive flyttes mod centrum og inaktive, også gamle diamantkøbere, flyttes mod udkanten. Det betød at aktive der havde aktiveret 'ikke flytte' funktionen og som befandt sig i et godt...
  15. Dr Hugo Z Hackenbush

    Feedback og kommentarer, version 1.141

    På de andre fora klages der over, at teksten på fanebladene er erstattet med mystiske ikoner. Det er umiddelbart lidt uklart hvad disse ikoner betyder, så for at undgå tilsvarende klager på dette ærede forum, har jeg udarbejdet nogle simple huskeregler, så alle med lethed kan annamme deres...
Top