• Kære gæst,

Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Eltinas seneste aktivitet

• At kunne se at spejderen er færdig det er en god nyhed. Det at se sværheds graden på provinser kunne jeg godt tænke mig var en...
  • Jeg kan anbefale at du bygger 2 marmor fabrikker og de skal til niveau 24 før du får besjælede varer så det tager nogle uger. Du får...
  • Eltina reagerede på Galadans indlæg i tråden Arbejdstegninger med Synes godt om Synes godt om.
    Jeg bringer ønsket med videre. Du kan, indtil der forhåbentlig kommer en løsning, kontakte support som kan oplyse hvor mange du har på...
  • Eltina svarede på tråden Arbejdstegninger.
    I APP kan man kun se hvor mange arbejdstegninger man har Når man i magisk akademi kan bruge arbejdstegninger, så er der 3 prikker og der...
  • Eltina reagerede på Darlas indlæg i tråden bygninger der er udløbet med Synes godt om Synes godt om.
    ØNSKER mig en måde at se en bygning er udløbet.. ja jeg ved godt man kan se det ved at åbne den... men ind imellem får jeg *gemt en...
  • Eltina svarede på tråden APP gylden afgrund.
    Tak så er dette ønske i APP
  • At første gæsterace er nemmere at komme igennem. Gør måske at nye ikke opgiver samtidig med de lære hvad gæsterace er. I APP har jeg...
  • Eltina reagerede på BumleBrun14s indlæg i tråden Sjove dialoger med Synes godt om Synes godt om.
    Hejsa! Ville lige dele billedet af en sjov produktion. Jamen, sådan et orkansigt, det ligner jo da også et græskar - ikke sandt? Et...
  • Eltina svarede på tråden Ingen turnerings belønning.
    Du kan notere at event sluttede før turnering. Samt at der er en anden event i gang på beta. Jeg kan ikke huske sidste, men der var der...
  • Eltina svarede på tråden Ingen turnerings belønning.
    Jeg fik belønningen nu :-)
  • @Galadan Du må gerne fejl melde at der ikke er kommet turnerings belønning. på Beta har jeg fået så kørslen er nok gået i fejl. ;-)
  • Eltina reagerede på hoejecs indlæg i tråden Feedback og kommentarer, version 1.105 med Synes godt om Synes godt om.
    Det lader til at i stort set er enige med mig Det jeg vilde gøre opmærksomt på var bare. hvorfor bruge tid på at udvikle 5 nye levels...
  • Eltina svarede på tråden Vores Skatter mission.
    @krigsherre På beta forum er der meget aktivitet. Den 16 maj skrev jeg dit ønske på beta forum. For at ønsket gennemføres. kræver Det...
  • Eltina reagerede på metwos indlæg i tråden DK facebook med Synes godt om Synes godt om.
    Markmus: du er sjov, kritisk - og til tider helt ude at svømme. Men ... - hvor meget du end prøver ..... så er du stadig Sputnik.
  • Eltina reagerede på krigsherres indlæg i tråden Vores Skatter mission med Synes godt om Synes godt om.
    Kan jo også bare være vi ikke gider sidde og spille med en slatten by. og bare gerne vil videre. Er det for særprægede tanker at få...