• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Seneste indhold af Eltina

  1. Feedback og kommentarer - Kapitel 21

    Nu er vi snart færdig med kapitel 21. så må wiki da gerne snart komme til oversættelse ;-)
  2. Beregning af procenter i Hobbyrummet

    Ja der skal bruges meget mana. de 100 mill er kun til offergaver. kultur med befolkning har jeg undgået i 1,5 år. jeg har 10 lava æg i min by (har ekstra på lager). lavaæg har lav kultur, derfor har jeg krystalfyrtårn højt i lvl, så nabo hjælp vare længere. det gode nabo fyrtårn højt i level...
  3. Beregning af procenter i Hobbyrummet

    @Galadan vil du undersøge hvornår vi alle får hobbyrummet? jeg har det ikke, men kunne godt tænke mig at få boost på mana. i kapitel 21 skal der bruges over 100 mill. Mana, så jeg kunne godt bruge lidt mere ved hver høst.
  4. Beregning af procenter i Hobbyrummet

    Jeg har endnu ikke hobbyrum, så kan ikke tjekke det. MEN kunne det tænkes at de 20% er af standard/grund produktion? dvs har du højere procent fra andre fordele, så er det ikke 20% af det fulde produktion. har tit oplevet at det er sådan.
  5. Feedback og kommentarer - Efterårets Dyrekreds 2023

    Fra 29/9 til 20/8 tror det er fra august til september ;-)
  6. Oplysning fra Galadan & Udviklerne

    Det er da godt du er så klog ;-) at du ved hvad alle over 60 og under 35 år foretager sig og hvad de kan finde ud af.
  7. Oplysning fra Galadan & Udviklerne

    Øh når man er over 60, kan man så ikke tænke selv? jeg føler mig nu ikke dum, blot fordi jeg er over 60år. Det er nu rigtig mange spiller der er over 35, og som er mellem 60-80 år. de fleste unge har ikke en PC, så de er på via APP. Da der er mange funktioner på PC som ikke er i APP, ja så...
  8. Feedback og kommentarer, version 1.181

    Dejligt med mere dyrefoder, der er jo efterhånden mange bygninger der kan fodres.
  9. Feedback og kommentarer - Kapitel 21

    Opgave 23 skal der stå forsk
  10. Feedback og kommentarer - Kapitel 21

    Kan vi være så heldige i morgen,at wiki er opdateret med kapitel 21
  11. Reklamer i Elvenar

    Det er helt frivilligt om man vil trykke og se reklamer. så man bestemmer helt selv om man ønsker noget mere ved at se reklamer. men det skal da være på alle byer, så vi hver især kan vælge om vi ikke vil se, vil se en enkelt reklame eller dem alle. man kan se reklamer : opfind = 1 vp spiret =...
  12. Reklamer i Elvenar

    Jeg kan læse på beta Forum at hobbyrum kan hjælpe med øgning af nye ressource som er i kapitel 21. så jeg håber at reklamer kommer til alle, når kapitel 21 starter.
  13. Feedback og kommentarer - Triumfens sæson

    Beklager, jeg tænkte ikke over navnet,. i hoved dokumentet står der at det starter 27/6 tror det er 27/7
  14. Feedback og kommentarer - Triumfens sæson

    —— edit - har nu ventet 45 min, ved ikke om support gjort noget, eller spillet har hængt, nu er det registreret og jeg er videre. i APP Opgave 32 da registrere der ikke hær, har også forsøgt med 15vp. På et vidunder, men det virker ikke. så jeg kan ikke komme videre. næste billed tager jeg...
  15. Reklamer i Elvenar

    Hvornår kommer reklamer på alle byer? jeg har ikke Reklamerne endnu. jeg kunne godt bruge den 50% heling i spiret.
Top