• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Seneste indhold af Galadan

  1. Galadan

    Kontakt support hvis det stadig driller, så kan vi forsøge at hjælpe.

    Kontakt support hvis det stadig driller, så kan vi forsøge at hjælpe.
  2. Galadan

    Elvenar kommer på Discord!

    At du har misforstået hvordan opbygningen af serveren er, gør ikke at du har ret. Det er korrekt at man sideløbende med de danske kanaler også kan se de vigtigste engelske kanaler - Det har intet at gøre med at være en "beta-server".
  3. Galadan

    Elvenar kommer på Discord!

    Kanalen "Arendyll" var ikke åbnet, det skulle være rettet nu. "Feedback og kommentarer" skulle allerede gerne have mulighed for at oprette indlæg.
  4. Galadan

    Elvenar kommer på Discord!

    Det er første gang der fra officielt bliver oprettet en Discord-server. Jeg undersøger det med låsen - De burde være åbne for deltagelse. Kan du præcisere hvad "u-lands sprog" dækker over - Hvis man vælger dansk skulle man som udgangspunkt kun kunne se dansk og engelsk.
  5. Galadan

    Beregning af procenter i Hobbyrummet

    Du kalder det selv specifikt en "systemfejl" i et tidligere indlæg, og så påpeger jeg blot at systemfejl bedst klares via support. Emnet i sig selv er i mere end velkomne til at debattere - Jeg giver vist heller ikke udtryk for andet.
  6. Galadan

    Elvenar kommer på Discord!

    Vi har nogle spændende nyheder: vi lancerer den officielle Elvenar Discord-server i dag! For at blive medlem af Elvenar Discord-serveren skal du bare følge dette link: https://discord.gg/avahJnmduW Discord er en moderne og praktisk platform, og du kan tilgå den fra din mobile enhed eller din...
  7. Galadan

    Beregning af procenter i Hobbyrummet

    Helt generelt: Hvis du mener der er en fejl på din profil bedes du oprette en sag i support. Jeg har også 5 håndværkere på min personlige profil, og har også et hobbyrum. I dette tilfælde kan jeg oplyse at hobbyrum stadig er i en testfase, og det er derfor kun tilfældigt udvalgte spillere der...
  8. Galadan

    Beregning af procenter i Hobbyrummet

    Hejsa. Beklager ventetiden, jeg skulle lige finde et ordentligt eksempel. Eltina har fat i noget af det rigtige - Bonus udregnes ud fra grundproduktionen, se billedet her: Grundproduktionen er 540 og de 80% fra hobbyrummet ("Byggerens bonus", det bliver ved næste opdatering ændret til...
  9. Galadan

    Lille justering i forhold til rangering.

    Fredag d. 1/9 retter vi et lille problem der har vist sig med rangeringspointene. Du vil opleve en ændring i dine point, hvis de tidligere var forkert udregnet. Hvad du ser fremadrettet vil være den korrekte mængde. Du vil med stor sandsynlighed slet ikke opleve nogen ændring, vi vil blot på...
  10. Galadan

    Nye præmier i Evighedens Spir!

    Kære mennesker og elvere, Fra d. 3/9 ændres sammensætningen af præmier i spiret i de næste 6 uger. Ændringer: Artefakter til blomstergoblins-åbenbaringen udgår som mulig præmie i Evighedens Spir. Artefakter til Hyldest til de adrætte og bygningen indgår i stedet blandt præmierne. Artefakter...
  11. Galadan

    Feedback og kommentarer, version 1.182

    Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los! Informationerne om opdateringen findes her.
  12. Galadan

    Opdatering til version 1.182

    Ny opdatering Kære mennesker og elvere, Vi er klar med en ny opdatering torsdag d. 31/8 - Serveren vil i den anledning være nede i en kortere periode. Vi beklager de gener det måtte medføre Fejlrettelser Vi har som sædvanlig rettet en række mindre fejl, hvor i her ser de vigtigste: Vi har...
  13. Galadan

    Feedback og kommentarer - Efterårets Dyrekreds 2023

    Jeg tror du har ret, tak!
  14. Galadan

    'Krav' knap fx under BE

    Jeg har prøvet at rette den tekststreng jeg *tror* er den skyldige. Du havde ret i din teori, bortset fra at originalordet var 'claim'. Det er rettet til 'indsaml', forudsat jeg fik fat i den rigtige tekst - Ellers må vi jo prøve igen. :) Tak for at du skrev!
  15. Galadan

    Feedback og kommentarer - Efterårets Dyrekreds 2023

    Feedback og kommentarer til vores nye begivenhed modtages gerne - Læs introduktionen til begivenheden her.
Top