• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Seneste indhold af KongenDk

  1. Nyopstartet broderskab søger medlemmer

    Hej Kongeriget DK er et nyopstartet broderskab som gerne vil være med i top. krav: minimum 1600 points ved turneringer (til og starte med kun hver 3 uge). Broderskabets eventyr top 10 hver gang første port i spiret give nabohjælp 4 gange om ugen kig broderskabet for yderligere information :-)
  2. Vores Skatter mission

    Kan jo også bare være vi ikke gider sidde og spille med en slatten by. og bare gerne vil videre. Er det for særprægede tanker at få ??? At komme med et evt. forbedringsforslag til dem som går op i missionerne, og gerne vil bruge dem? Kan da være hvis du viste lidt mere om spille at du kunne...
  3. Vores Skatter mission

    Hvis i er i et broderskab, så få dem til at støtte forslaget
  4. Vores Skatter mission

    Ja det er netop ment sådan killroy. Engang imellem begynder min hånd sgu at sove LOL. Nu mangler vi bare en moderator til at bringe vores ønske videre :-)
  5. Vores Skatter mission

    Jeg bruger en del tid på at have små værksteder, hvor jeg laver avanceret redskaber. som jeg bruger til missionen "Vores Skatter" hvor jeg skal bruge 2 avanceret redskaber samt 200.000 gold. Dem laver jeg 10-15 gang, nogen gange flere på mine profiler (i hver By). KAN det ikke laves så man...
  6. Daglige opgaver

    De daglige opgaver, ville være smart hvis man samlede. ligesom der er blevet gjort med broderskabets eventyr. dog på en anden måde. Mit forslag er at man kunne samle alle opgaverne i samme "format". og derefter kan spilleren aktivere den opgave han ville gå igang med. Når han så er færdig og...
Top