• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Seneste indhold af Lille pjok

  1. Lille pjok

    Feedback og kommentarer - Vandpragt 2023

    TUSINDE TAK for informationen er tilgængelig FØR begivenheden begynder :cool: :cool::cool: :cool:
  2. Lille pjok

    Reklamer i Elvenar

    "Skatten" er den filmrulle du ser på første billede :cool:
  3. Lille pjok

    Reklamer i Elvenar

    Har du prøvet at kontakte support om det? Det lyder ikke som noget det er tilsigtet. Jeg har lige testet om mine reklamer gør det samme som dine. Jeg så på min PC at der var en "skat" i min by. Derfor loggede jeg in på min tablet i stedet - vedhæftet billeder fra mit forsøg - jeg nåede ikke at...
  4. Lille pjok

    Reklamer i Elvenar

    De reklamer der er i min by er kun af 2 - 5 sekunders varighed og de kommer kun hvis jeg vælger at trykke på dem - så jeg ser ikke noget problem i reklamerne. Hvis du ikke vil se dem så lad være med at klikke på dem. Jeg mener det er en udmærket mulighed for Inno at forøge deres indtægter på...
  5. Lille pjok

    Elvenar fylder 8 år!

    Ej, hvor dejligt - mange tak for præmien :) :)
  6. Lille pjok

    Reklamer i Elvenar

    Så skal de sørme også vide at det er dejligt at der er kommet flere og større gevinster med formularfragmenter i evighedens spir :)
  7. Lille pjok

    Reklamer i Elvenar

    Jeg vil gerne sige at jeg er meget glad for den mulighed der er i "Hobbyrum" i håndværkerhytten for at øge produktionen af en bestemt vare f.eks. mønt, forsyninger, frø eller mana. Jeg håber det bliver :cool: :cool:
Top