• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Seneste indhold af Markmusen

  1. Forskellighed i Spiret mellem browser- og app-version

    Kan give ret det *ser* mystisk ud, men ordenes betydning forklarer det jo tydeligt, når du går ud fra hvorfor du har trykket første gang og det er det du skal svare på med det du her viser på billed.
  2. Emojis i chatten og mails

    Vi har haft vores krig med hvad vi kan få som chat. :) Det der er muligt har vi i dag. :)
  3. bygninger der er udløbet

    Undskyld, en bygning udløber aldrig med tiden medmindre den er lavet til det og så ved man det. En bygning taber kun sin styrke mæssige effekt efterhånden du kommer frem i sæson hvor du får bedre ydende bygninger. Den eneste måde det kan tjekkes på er allerede i gang. Ydelsen pr. lod den...
  4. Feedback og kommentarer, version 1.107

    Hvis jeg kan tillade mig at sige to ord. Det er en af de nemmeste at komme igennem som ny spiller når *Granitmine* er lavet i opfind, så er der fri bane til at åbne op til *Kobberstøberi* og den tid der går, giver rigeligt med tid til at få indsamlet det nødvendige GRANIT..... Hvis spillet...
  5. Vores Skatter mission

    @Galadan Det er ment som drilleri i sidste sætning.... .. ..
  6. DK facebook

    Gruppen er ÅBEN som det er bestemt på forhånd. . . Alle kan komme ind.. . . . Gruppen havde planlagt på forhånd at smide en bestemt person ud, de var advaret af sig selv.... Gruppen udelukker bestemte, som planlagt. Disse oplysninger er sivet ud fra flere medlemmer igennem de sidste dage....
  7. Vores Skatter mission

    Jeg siger mange tak for at du tog dette op @Galadan . :) At vi er enige om at et sådan system får et *los* til månen er en glæde at høre. ;) @Galadan , når du aflever forslaget så husk at have et skjold for, så du ikke rammes af et *spark*. :D
  8. DK facebook

    Ja, så husker jeg jo ikke helt galt, .. mente nok jeg lavede min første profil i foråret , gik fra den da jeg nåede enden.... tror det var 3 eller 4 sæson. omkring 1 år senere lavede jeg en ny som kører i dag. :p Det er meget hyggeligt at få de rette ord ind af en der ved hvad han taler om og...
  9. DK facebook

    DK Arendyll Elvenar .... Er i dag ikke lukket .... den står stadig ÅBEN for enhver der ser den når de søger *dk eller el* .... alle kan joine uden check og skrive hvad de vil , alle navne står fri. Jeg kigger og venter på hvornår i gør den LUKKET...
  10. DK facebook

    Skal du være på et lukket system hvor du kan holde dig **Anonym** bør det være et som *Discord*, her holder du dig udenfor offentlig spredning og her er det *kun* ELVENAR spillere der kommer til at kende det, medmindre der er en fra **administrationen** der inviter en NON-spiller ind. Her kan...
  11. DK facebook

    Jeg har ikke mit navn fremme her på FORUM .... det er et Profilnavn ... som du jo klart ved.... Lagde jeg mig ind på en gruppe på FB kan alle se min personlige adresse ..... FB har stadig ikke gjort det muligt at skjule sin personlige idendtitet, alle kan på få minutter slå den op...
  12. DK facebook

    Facebook er et sted hvor du gør dig tilkende hvem du er for verden..... (hvis du da er seriøs) Mange laver jo useriøse profiler, men de spores via FB IP-tjek. Jeg lægger ikke mit navn frem på International medie. Det ville være mere smart at gå på lukket system som kun kendes af Elvenar-spillere.
  13. Vores Skatter mission

    Elvenar bør lave en liste til disse to så de kan markere hvilke opgaver de gider at have og så trykke OK, så undgår de alt andet.... Jeg vil mene det er for særprægede tanker at få... ? Er man så utilfreds med spillet, så tag hellere at stop nu, inden det går helt galt for jer. Jeg syntes det...
  14. Majfejring 2020: Feedback og kommentarer.

    Jeg har lavet det sådan at jeg samler 100 / 150 frø før jeg laver lykkehjulet.... Det tager ikke så lang tid at gå træet igennem da blomsten kan standses undervejs på ca. 10% tid.. Sådanne 100 / 150 frø tager ikke 10 min at føre igennem... højst 5 til 7 min når det går langsomt... :)
  15. Feedback: Påske 2020, Fønikskultenes Samling

    Du er ikke kaldet barn @Eltina , men du føler dig det åbenbart, som du selv siger. (citat) Tak for at jeg betragtes som barn. (citat) Hvis de gav bonus som var så store som @Eltina ønsker vil jeg se spillet som total uværdig at spille. (anden holdning) (citat). (undtagen for småbørn der...
Top