• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Seneste indhold af MiniMini

  1. Broderskabs eventyr...!

    Jeg tænker, at uoverensstemmelser mellem de ærede herrer måske kunne foregå i et mere privat forum -f.eks i mailfunktionen. På forhånd tak :-)
  2. Feedback og kommentarer, Broderskabets Eventyr

    Jeg forstår godt - hvad jeg selv skriver!
  3. Feedback og kommentarer, Broderskabets Eventyr

    Det der argument med at BE er kreeret for at lokke til køb af diamanter forstår jeg ganske enkelt ikke. Hvad skulle motivationen for at gøre det - og til hvilken gavn?
  4. Fejl i forskningstræet - kap 15 - Byudvidelse 47

    Ja, det er en fejl. Jeg kunne ikke aktivere forskningen uden ressourcerne - som jeg heldigvis havde noteret på papir.
  5. Fejl i forskningstræet - kap 15 - Byudvidelse 47

    Kommer der mon en kommentar til denne fejl??
  6. Elementarånderne - ikke boostede fabrikker ?

    Hej Darla - jeg tænker, at man i forbindelse med besjælede varer hyppigt ser 3*'nede handler (også selvom forskellen er minimal) for at stå øverst på listen i Handelsmanden - og dermed får sine ønsker opfyldt hurtigere. Desuden er kravene til besjælede varer til tider urealistisk høje - så man...
  7. Fejl i forskningstræet - kap 15 - Byudvidelse 47

    Pludselig er angivelsen af hvor mange produktioner, der skal erlægges for at gennemføre opgaven forsvundet (her tænker jeg på dem som produceres i Visdomskammer):
  8. Teleporterede bygninger

    Jeg vil foreslå, at der oprettes et faneblad under "Lager", der hedder "teleporterede bygninger" - således at man kan finde den/de bygninger som er teleporterede - og som man ønsker at få porteret hjem igen.
  9. Handelscentrum

    Hej der Jeg har Elvenars Handelscentrum på niveau 2. Jeg undrer mig over, at det ikke - som jeg har forventet - er et eller andet antal "guddommelige frø" - 3 gange pr. døgn, når jeg besøger. Jeg har et par profiler mere - også med Handelscentrum - og de modtager altid frø 3 gange når de...
  10. Den er da helt gal

    Der er jo ligesom forskel på 20.000 og 200.000
  11. Den er da helt gal

Top