• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Seneste indhold af nokando

  1. Vedhæftninger i beskeder (vidundere/handler)

    Denne tilføjelse vil gøre det så meget nemmere at deltage i VP bytte tråde.
  2. Vedhæftninger i beskeder (vidundere/handler)

    Hej, Ligesom man kan i FoE, vil det være virkelig rart, hvis man kan vedhæfte Vidundere eller handler i beskeder. Det er noget man ofte kommunikere om, hvorfor det vil gøre det så meget nemmere at kunne trykke på en "vedhæft" knap, og se en liste over sine vidundere eller handler, og vælge en...
  3. Feedback og kommentarer, Efterårets Dyrekreds

    Noget jeg aldrig helt har forstået, i stort set alle spil af denne slags: jo længere tid og energi du har brugt i et spil - dvs. jo "større" en spiller du er; i jo højere grad skal du "straffes"/udlignes med "små" spiller - spillere der ikke endnu har lagt så meget tid eller energi i spillet...
  4. Feedback og kommentarer, Efterårets Dyrekreds

    Det virker mystisk på mig, at et firma som InnoGames, kan finde på at komme ud med en så ugennemtænkt event, som er tilfældet med Efterårets Dyrekreds. Det er tydeligt at man har forsøgt at differentiere så "de store" spillere også udfordres på lige fod (eller mere) med "små spillere". Faktum er...
  5. Feedback og kommentarer, Efterårets Dyrekreds

    Jeg er fuldstændig enig. Jeg sidder i samme situation.
Top