• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Seneste indhold af Sputnik

  1. Weekendhygge

    Danskere er vel dem der skiller sig mest ud..... ... det er jo en af de folkefærd der er mest kolde for omtanke til fællesskab og sammenhold.
  2. Vidunderguiden!

    Efter jeg nu har gennemført 21, har jeg ikke kunnet undvære Det Gode Nabolags Fyrtårn , da der ikke er andre muligheder at få skaffet så mange millioner mana på som der her skal til. Drageklosteret kan som maks bruge et antal på minimum 33 velsignelser 1--3 x hver dag, for at skaffe den...
  3. Elvenar kommer på Discord!

    Efter beta-kanaler er rettet til, så de kan lukkes eller slettes er det blevet en mere alm. Dansk server, hvor alt uforståligt er slettet. Det tog en del tid at forstå at det ville være mere praktisk, så Dansk ikke skulle lægge underlagt BETA. ;)
  4. Elvenar kommer på Discord!

    Denne SERVER på discord er en BETA-SERVER, som har ca. 85% ''ENGELSKE'' BETA kanaler som ikke bare kan lukkes ned, men kun slettes og ca. 15% DANSKE kanaler, under det der kaldes **DANSK SERVER**. Discord-serveren er kun lavet til at gøre BETA til en populær whisp-server. Jeg forsøgte at få...
  5. SÆSON 21 . . . VAREMANGEL

    o_O Jeg er nu snart igennem 21. Varemangel er i **besjælede varer** er ekstrem stor , ... her er der 31 fabrikker der støtter mig uafbrudt samt +udefra, men alle varer er væk på 2 timer. samt **Opstegne varer**. er der rigeligt af, men ikke nemt at få nok af, i den savnede type..... Mana...
  6. Feedback og kommentarer - Kapitel 21

    Forvent da ikke at de kan det samme som spillere der tager det med ro. ;)
  7. Elvenar kommer på Discord!

    Ang. alder er det klart at de unge ikke vil snakke med de ældre.:) Der kom for 2 dage siden 1 mere ind til vores DISCORD server (første elvenar DISCORD server oprettet 04.02.2020.) hvor vi kan snakke. Her er alle over 45 og ældste er sidst i 60'er (altså alle er voksne.) ;) Vi er ikke mange...
  8. Beregning af procenter i Hobbyrummet

    Jeg kunne have taget mine (føniksfuglens komme) ud for længst, men de sidste 3 røg ud i sidste uge, det gav ca. samme kultur + ca. 290.000 mere mana pr døgn, mistede ikke mit depot af beboer da jeg tog et par boliger ind. ;)
  9. Beregning af procenter i Hobbyrummet

    Undskyld Eltina, du må ikke undervurdere hvor meget mana der skal bruges, jeg har beregnet at det er over 200.000.000 inc. opgraderinger. . . **i min by** Jeg anbefaler at undgå for mange store kulturbygninger og skift til mindre der får **mana--boost med kultur** uden beboer. Jeg er gået...
  10. Elvenar kommer på Discord!

    Det er nok første gang udviklerne laver deres egen , men det er anden gang der er forsøg på at lave en på DISCORD hvor vi stadig har vores åben men kun enkelte har samlet sig.
  11. Elvenar kommer på Discord!

    Jeg håber i ledtog med flere at det vil blive til noget med DISCORD.... det er anden gang forsøget laves siden 04.02.2020. Jeg kiggede på serveren og der var fyldt med u-lands sprog under dansk server , dem smed jeg ud og nu er der kun de 3 danske med lås.... kan der laves kanaler der kan...
  12. Beregning af procenter i Hobbyrummet

    Jeg kalder det kun en gang *systemfejl* da jeg besvarer @hoejec i samtalen, hvor jeg gør dig opmærksom på det.
  13. Beregning af procenter i Hobbyrummet

    @Galadan: Hvis du mener at det er forkert at færdigsnakke et emne med andre om det man oplever forskelligt i spillet så ønsker jeg at vide det nu, jeg mener bare ikke det er forkert at snakke et emne færdigt med andre her på FORUM. .
  14. Beregning af procenter i Hobbyrummet

    Så er der jo et systemfejl som Galadan må videregive, for alle dem der har 5 hånværker på mine profiler har ikke men det har dem der ikke har 5 håndværker, det er jo lidt underligt andre med 5 kan have og ikke mine byer. Jeg håber Galadan ikke sover i timen lige nu. .
  15. Beregning af procenter i Hobbyrummet

    Jeg har været på *BETA* og ser at det er på der og at det vist kun er på mindre profiler med maks 4 håndværker der har denne mulighed. Jeg har tjekket mine byer på (DK) og det er kun dem der ikke har 5 som har dette **hobbyrum** sammen med opgrader. Desuden er det intet værd da det kun handler...
Top