• Kære gæst,

Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Seneste indhold af sputnik

1. Det berømte skrumpesæt til Rådhuset

Det ligner da en fremgang :)
  2. Elementarånderne - ikke boostede fabrikker ?

@Darla : Har du et stort ønske i at dele ud af erfaringer ligesom en som mig, så er det muligt at slå dig ned i en klan som ikke konkurer imod andre men har det hyggeligt og sjovt og oplyser andre om alle sine erfaringer når de spørger. Jeg blev træt af at spille med flere som kun opfattede...
  3. Troldmændenes Pilgrimsfærd - Feedback

Det er jo så blot dig der er for ung til at acceptere en Dialekt.
  4. Troldmændenes Pilgrimsfærd - Feedback

Dyrebar Ring er vist udtalt i flertal som 'værdifulde ringe', :) tror det er fint nok, da det vist tales om hvilken egn og alder man er i. :)
  5. En teknisk mulig løsning på et gammelt problem

Med et sådan system som dette vil **VP--MAIL bytteri til fordel for at skaffe RUNER** ødelægges total. Chancen for at få sine ønskede RUNER i bestemte Vidundere vil være blokeret. Jeg mener vi skal fortsætte med at have chancen for at skaffe de nødvendige RUNER og fortsætte med at bytte...
  6. En teknisk mulig løsning på et gammelt problem

Det der skete da vi fik **Forhistorisk viden** velsignelse , var jo at der kom klaner som samme spiller lavede, for at få alle de **Forhistorisk viden** ind til sin store profil. . . . Eller at mange fik 2 - 3 - 5 profiler mere ind i en klan og på den måde gøre det. Skal dette hindres bør...
  7. Elementarånderne - ikke boostede fabrikker ?

Hvis jeg ikke kan få det jeg har brug for sætter jeg det selv op. :cool: Det er sjældent at der går op til 6 - 8 timer for at de er taget, normalt er det taget på 3-4 timer, (besjælede varer). ;) Det tyder på man er tilfreds med det jeg sætter op. ;) 3 stjernede kommer der ofte når jeg kigger 15...
  8. Elementarånderne - ikke boostede fabrikker ?

Kap 15 gik hovedsageligt efter T3 sjæle-varer i pæne mængder flere gange. At skaffe 3 stk.Magisk produktion pr. 24 time kan kun lige lade sig gøre.. så de er brugt dagligt men uden at lave andet....:) @Skolehaven Jeg tror ikke at alle deler frit ud af varer bare sådan uden videre, da jeg mere...
  9. En teknisk mulig løsning på et gammelt problem

Ja, hvor ligger der en grænse, jeg oplever ofte at få en gave på 75 VP op til 130 VP fra en der kæmper sig brutalt efter blot at få de 2 / 3 / 4 RUNER som ligger i kiste 1. Det er normalt de samme 6 profiler der gør dette, men de får dem ikke da klanen samarbejder efter at få dem selv. Hvad...
  10. Ændringer til turneringerne

Til @Galadan Som du ser @Skolehaven har skrevet det, bør du vide og være klar over at det ikke kan skrives mere korrekt. Der er ikke noget der kan modsiges. Har du en positiv vilje for samarbejde mener jeg du videresender disse ord bogstaveligt. @Skolehaven , jeg ved ikke om det er...
  11. Ændringer til turneringerne

Jeg har kigget på de priser de lige er kommet med som tilbud, det er samme priser som altid når de har alm bud eller ekstra tillæg på, der er intet forandring på det. Der er muligvis forskel på hvad pris er i forhold til sæson-pris, men det har der også altid været, men det viser samme takt på...
  12. Elementarånderne - ikke boostede fabrikker ?

Efter jeg tjekkede som du bad om så er der flere steder der er over godt 300.000 i samme T Og så fik jeg fundet den med 435.000 i T3 , det er sidste byudvidelse i kap 15. 700.000 som maks er nok høj men de tal er imellem det skrevne. I sæson 16 kommer du nemt over 665.000 Besjælede varer...
  13. Ændringer til turneringerne

Det vil da være dumt at lave om på den måde vi spiller på nu..... det er jo en ganske god takt at køre på nu, hvis man da bruger *enheder* og ikke *varer* Bygges en by op til fordel for sine enheder kan det klares som den sidste her... Jeg klarede nemt 58 seks gange det maksimale jeg havde...
  14. Elementarånderne - ikke boostede fabrikker ?

Jeg vil mene at starten klares pænt med 1 fabrik men det er også kun så længe der ikke skal bruges over 100.000 sjæle-varer fra samme T-gruppe i de forskellige opgaver. :) Kommer du over de 300.000 til 700.000 sjæle-varer fra samme T-gruppe i de forskellige opgaver så klares det ikke mere med...
  15. DIAMANT TILBUD

Jeg kunne ønske mig at få en forklaring på hvorfor Der kommer disse forskellige tilbud på disse sæson hos mig. Der er intet seriøst imellem de bud som kom frem på få min.... ?? 16 sæson får tilbud 25.000 +52 % diamanter 38.000 15 sæson får tilbud 25.000 +52 % diamanter 38.000 + 100%...