• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

App og besøge andres byer

Vi savner at kunne besøge folks byer via Appen.

  • Ja

    Stemmer: 5 83,3%
  • Nej

    Stemmer: 1 16,7%

  • Samlet antal stemmere
    6

DeletedUser372

Guest
Jeg har længe undret mig over hvorfor det stadig ikke er en mulighed.
dette begrænser mig enormt meget da jeg feks ikke kan hjælpe min klan med deres vidundere og omvendt,
men også at jeg har nogle vidundere som med feks kister efter nabohjælp heller ikke er tilgængeligt
jeg ved godt at der er blevet skrevet om det før at alt som man kan i browserspillet også er noget man på sigt vil kunne gøre på appen
men der er gået snart 2 år nu og selvom der er sket meget fremskridt så savner jeg og sikkert mange andre spillere også denne ene feature.
så det kunne være at udviklerne måske skulle begynde at gøre dette aktuelt eller at en af jer forum moderator kan fortælle om i ved noget nærmere omkring dette.. ?
 

DeletedUser

Guest
Hej @PrinceRevivalDK

Jeg vil ønske jeg kunne sige vi ved hvad programmørerne laver, men sandt at sige er det et tæppe vi ikke må kigge bagved (eller under)

Jeg forstår fuldt ud du ønsker udviklingen af app'en går hurtigere, og du er langt fra den eneste :)

Der findes andre måder at gøre præcis hvad du forespørger på... også fra telefonen, men dette er jo selvfølgelig ikke en officiel løsning, jeg vil dog hjælpe så meget jeg kan.

der findes en telefonbrowser der hedder puffin, denne browser har indbygget flashplayer, og kan derfor køre PC versionen af elvenar på telefonen. dette supporteres selvfølgelig ikke af support osv... men jeg bruger det faktisk selv ;-)

Når man åbner puffin skal man dog fortælle den at den skal køre PC versionen af hjemmesiden.

Håber dette noget uofficielle svar kan lindre ventetiden, og måske forlænge tålmodigheden med programmørerne
 

DeletedUser372

Guest
Hej @Khatar

Ja jeg er allerede erfaren med puffin appen, men den er dog bare så ufattelig langsom at man kører død halvejs i det og til sidste bare vælger at lade sine VP gå til spilde ved ikke at bruge dem osv, har dog en PC jeg kan gøre det fra men den er stationær, ikk helt billig selvbygget gamer pc men den står jo hos mig selv og jeg opholder mig mest hos min kæreste så den er ikke just nem at tage frem og tilbage.
men det er måske bare en af de små basis ting i selve Elvenar som udviklerne efter min mening burde måske at have udviklet fra starten af.
jeg ville feks langt hellere at kunne gøre dette end at deltage i et par turneringer hver uge..
eller et event som alligevel ikke er så tiltalende med alle de sætbygninger jeg alligevel ikke har plads til eller virker interessant
det blot min mening, kan godt lide appens funtion hvor man giver nabohjælp så hurtigt men man burde alligevel at kunne trykke sig ind på vedkommendes by for måske at støtte i deres vidundere, ELLER måske en ny funktion siden vi har de der tidsreduceringer at måske kunne hjælpe andre ved at bruge sine på andres bygninger osv.. men ja.. der mange måder man pludseligt kunne hjælpe hinanden ved.. kræver bare et par justeringer her og der og et par ekstra ting xD..
 
Top