• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Fællesskabets Bygning.

Hvilke af følgende dimensioner skal vi bruge til bygningen?

  • 2*2

    Stemmer: 15 78,9%
  • 1*4

    Stemmer: 4 21,1%
  • 4*1

    Stemmer: 0 0,0%

  • Samlet antal stemmere
    19

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Kære Elvere og Mennesker,

I løbet af i år vil vi præsentere en ny speciel bygning til spillet: En bygning baseret på fællesskabet! Hvad den kommer til at kunne byde ind med, vil være op til spillerne.

Bygningen vil blive tilføjet til spillet senere i år, og vi vil gerne have vores fællesskab af spillere til at hjælpe os med at vælge hhv. bygningens dimensioner, dens egenskaber samt hvilken stil den skal præsenteres i rent grafisk.

Det er en måde at involvere jer, uden hvem spillet ikke ville være muligt, i frembringelsen af en bygning, men også for at takke vores mest dedikerede spillere, da bygningen kun vil være tilgængelig via konkurrencer på forskellige platforme!

Hvordan kommer det til at fungere?

Tre uger i træk vil vi oprette en afstemning her på forum (og senere på ugen på de sociale medier) hvor vi beder om jeres mening. Alle svar, fra alle landes servere, vil blive lagt sammen for at finde den valgmulighed som vinder.
Om nogen uger vil vi kunne dele resultatet med jer, og senere på året vil vi begynde at uddele den som præmie i konkurrencer.

Denne uge vil vi gerne bede jer hjælpe os med at beslutte bygningens dimensioner.

Mor jer!

Dit Elvenarhold.
 

Eragon

Well-Known Member
Det må meget gerne være en bygning der giver rigtig god befolkning, gerne lige så god som Gylden afgrund på niveau 25 17365 befolkning
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hehe, jeg tror vi skal holde os til de realistiske ønsker. :)

Der vil komme afstemninger i de kommende uger om andre aspekter af bygningen.
 

DeletedUser235

Guest
Jeg har lagt mærke til at der er flertal lige nu for at få 2x2 som bliver en der kan benyttes til at **Trykke på** .?? :mad:

Har du 4 af denne 2 x 2 vil det ende med at den der benytter dem får et tab på ca. 30.000 -- 35.000 kultur støtte, o_O da der skal 4 til at trykke på de 4 stk.
Var det i stedet for 1x4 eller 4x1 med det samme på, ville de 4 støtter ikke kunne trykke på dem og derved må de trykke på de store Kulturbygninger.
Hvad sker der så, så fås der i stedet for de 30.000 -- 35.000 kultur i støtte.:rolleyes:

Jeg vil mene der skulle tænkes over dette. :oops: :oops: :cool:
Nu er det ikke sikkert at "Fællesskabets bygning" er en kultur bygning, det kunne også være en bygning hvor man opbevarer de ting vi laver til broderskabets eventyr, således at alle i broderskabet har mulighed for at lægge de producerede emblemer mm. ind, og uanset hvem der har produceret dem vil en enkelt spiller i broderskabet kunne anvende alt det producerede til at løse opgaverne uden at dem der faktisk har produceret varerne behøver at være online..
Men vi bliver nok klogere når vi skal til at stemme om det.
 

DeletedUser235

Guest
Umiddelbart tror jeg kun der er tale om en bygning. Og jeg tror(håber) ikke at hvis der flere at de skal placeres som sæt, men ellers kan du godt have ret i at de smalle vil optage mindre vej, hvis den overhovedet behøver vej.
 

DeletedUser235

Guest
Jeg tænker ikke ligefrem som sæt men der er mange gange at der er 2, 3 eller 4 lod der står fri pga. andre bygningers form. :)
Ja, kender det godt, problemet som jeg ser det er at vores normale bygninger skifter retning og når de så skifter næste gang så risikerer vi at den ledige plads går i den "forkerte" retning, men igen, hvis Fællesskabets Bygning ikke kræver vejforbindelse, så er formen underordnet for så kan man næsten altid få plads
 

Eragon

Well-Known Member
Denne fællesskabs bygning skule den ikke være kommet i løbet af 2018..?

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor langt udviklingerne er kommet med denne bygning, og hvad den evt. indeholder..?
 

DeletedUser367

Guest
Så vidt jeg har forstået, er det Tyngdekraftens Kro. Den der kun kan vindes ved specielle lejligheder som fx den kørende konkurrence.
 

Eragon

Well-Known Member
Tyngdekraftens Kro er der ikke meget fællesskab i …!
Det er en fin lille bygning der giver befolkning og kultur, som så mange andre bygninger..

Jeg forstår ved fællesskab bygning, at det skulle være en bygning der kunne bringe et nyt aspekt ind i broderskabet, og ikke bare endnu en "ego" bygning..
 

DeletedUser372

Guest
en bygning der ville være noget værd, og jeg snakker om en bygning ligesom man kan købe for diamanter, noget der ikk bare er til at smide ud ...
hvad med en bygning med 10.000 befolkning med 6000 kultur ja tak.. og når vi nu er igang skal bygningen kunne give en magisk kraft så man kan rotere sine bygninger og når man klikker på knappen skal der ikke stå "Aprilsnar" tak...
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Så vidt jeg har forstået, er det Tyngdekraftens Kro. Den der kun kan vindes ved specielle lejligheder som fx den kørende konkurrence.

Det er rigtigt forstået.


Tyngdekraftens Kro er der ikke meget fællesskab i …!
Det er en fin lille bygning der giver befolkning og kultur, som så mange andre bygninger..

Jeg forstår ved fællesskab bygning, at det skulle være en bygning der kunne bringe et nyt aspekt ind i broderskabet, og ikke bare endnu en "ego" bygning..

Det du ønsker dig her, tror jeg desværre ikke kan løses blot med en bygning.
 

Eragon

Well-Known Member
Det kunne fx være en bygning hvor man kunne låne/leje en håndværker ud til en medspiller i broderskabet, en bygning hvor man kunne bytte Relikvier eller bytte gæsterace-dimser:)

Muligheder er der nok af, og er man ikke i noget broderskab, så er bygningen intet værd :D
 

DeletedUser561

Guest
Jeg er så træt af kultur og befolkningsbygninger alt jeg vinder af det bliver med det samme lavet om til formularfragmenter. Jeg kunne godt tænke mig noget med produktion af dyremad fx en mulighed for at få 1 dyremad i døgnet eller hvert 2. døgn bare ved at have den i byen. Eller mere portalprofit fortryllelser eller VP. En by hvor der er totalt afstemt med befolkning og kultur kan bare ikke bruge alle de andre bygninger der giver netop det. I øvrigt fraråder vi i vores broderskab at folk bruger kultur / befolknings bygninger i deres by da de for det meste laver enormt ravage i en opsætning og fylder mere end de er værd når man tager i betragtning at Gylden afgrund og Bjergrådhuset giver så meget som de gør. Jeg reducerer antallet af beboelses bygninger konstant fordi jeg hæver de to og det gør virkelig en forskel i byen.
 

DeletedUser286

Guest
Nu hvor vi alligevel venter med længsel på vores fællesskabs bygning...

Så vil jeg lige skrive hvad jeg mener om hybrid bygninger (kultur og befolknings bygninger)

Jeg er vild med dem, de rigtige hybrid bygninger giver langt flere befolkning pr. felt i forhold til boliger og så giver de en masse "gratis kultur" de spare pladsen til en masse boliger og kultur bygninger og de ændre ikke størrelse eller form når de bliver opgraderet.

Gylden afgrund og Bjergrådhuset er guld værd, men jeg har også stor glæde af Velstandens Tårne, der hurtig kan spare pladsen til flere værksteder.

Bacongrisen
Der stadig ikke helt kan se fællesskabs tingen i
Tyngdekraftens Kro ;)
 

DeletedUser

Guest
som @Galadan skrev tidligere tror jeg desværre ikke at vi kommer nærmere en fællesskabs bygning på nuværende tidspunkt
 

Tordhrano

Active Member
@Miralis: Det skal jo helst være noget alle kan bruge (eller der skal være noget for alle i en begivenhed selvom hver enkelt bygning ikke er lige værdifuld). For nye spillere er dyremad måske ikke interessant - 4x4 felter er meget i en lille by (hvis man overhovedet har nået at få en føniks), og for spillere, der er igennem forskningstræet er portalprofit nok ikke så interessant...
Jeg synes også at du gør kroen lidt uret: for mig giver kroen over dobbelt så mange indbyggere pr. felt som fuldt opgraderede boliger - og dertil kommer kultur, som kroen giver og boliger kræver.
 
Senest redigeret:
Top