• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Udfordringerne og ønske om fælles igang sættelse

DeletedUser561

Guest
Hej nu har vi både haft håndværkerudfordring og værkstedsudfordring men er det ikke lidt forkerte navne at bruge???

Håndværkerudfordringen burde hedde værkstedudfordring da der er værksteder man henter den hjem på og værkstedsudfordringen burde hedde fabriksudfordringen da det er fabrikkerne man henter den hjem på? Bare en tanke!

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en måde at sætte alle identiske bygninger i gang på samme tid.

Eks. jeg høster alle mine færdige værksteder trykker på en af dem trykker på den produktion jeg ønsker og på alle eller denne afhængig af om alle skal lave det samme eller om de skal lave noget forskelligt. Det ville bare gøre det så meget mere attraktivt at lave 5. min produktioner ved fx BE eller her ved udfordringerne.
 

DeletedUser218

Guest
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en måde at sætte alle identiske bygninger i gang på samme tid.

Hvis du logger ind på appen, er der faktisk kommet en funktion, hvor man kan starte alle værksteder eller produktioner på sammen tid. Det er dog ikke helt fejlfrit endnu, og håber det også snart kommer til browser udgaven :)
 

DeletedUser218

Guest
Retter lige mine ord :) det er nok ikke alle der kan endnu, læste lige release note til 1.78, og den siger:

Vi fortsætter med vores indsats for at forbedre interfacet med en række små forbedringer på forskellige områder. Nogle af disse forbedringer vil kun være tilgængelige for en mindre procentdel af brugerne, mens vi grundigt tester hvordan de fungerer.

Og tror er det de snakker om, for hos mig virker det kun på mine værksteder, men hos andre virker på produktions bygning, og nogle der ikke har det endnu :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Retter lige mine ord :) det er nok ikke alle der kan endnu, læste lige release note til 1.78, og den siger:

Vi fortsætter med vores indsats for at forbedre interfacet med en række små forbedringer på forskellige områder. Nogle af disse forbedringer vil kun være tilgængelige for en mindre procentdel af brugerne, mens vi grundigt tester hvordan de fungerer.

Og tror er det de snakker om, for hos mig virker det kun på mine værksteder, men hos andre virker på produktions bygning, og nogle der ikke har det endnu :)

Uden at gå i detaljer, så kan jeg godt afsløre at du har fat i noget af det rigtige der. :)

I forhold til det oprindelige indlæg, så er ønsket noteret - og jeg kigger også på om ordvalget kan justeres. Tak for feedback! :)
 
Top