• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Føniksfuglens udvikling - Feedback.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her er alle kommentarer til begivenheden "Føniksfuglens udvikling" meget velkomne. Læs annonceringen her!
 
Senest redigeret:

Eragon

Well-Known Member
Glæder mig til at få nye kæledyr i min by :D
Dejligt at det ikke bare er en gentagelse af tidligere event, men at der er lagt nye elementer ind :)
 

DeletedUser218

Guest
Tror der er en tekst fejl i spillet, og vil gøre opmærksom på at i opgave 65 - som i spillet hedder: Forsk 1 teknologi eller opgradér 2 bygninger til niveau 4 eller højere.. men man skal opgradér dem til niveau 5 :)
 
Senest redigeret af en moderator:

Johso6

Member
Man kan erhverve sig de 3 Føniksfugle, som hjælper på hver sin måde, hvis man fodre dem, fodringen skulle efter sigende holde i 24 timer, det gør den så ikke på den gylden Føniksfugl, der holder den kun i 3,5 time er det en fejl eller skal det være på den måde-
 

DeletedUser218

Guest
Troet også først, at alle virket i 24 timer, efter man havde givet dem dyre mad, men det er kun ild-føniks der virker i 24 timer. Storm og Gylden føniks virker kun i 3,5 time :/
 

Johso6

Member
Jeg har løst alle 134 opgaver i Føniksfuglens event, og har nu kun de daglige opgaver tilbage.

Min Føniksfugle har jeg udviklet til trin 9, men tvivler på jeg kan nå trin 10, da jeg ikke kan nå at få Himmel Ekstrakt nok.
Jeg skal bruge ca 500 stk. Himmel ekstrakt for at få fjer nok til at indløse 1 hoved præmiere, lige nu er jeg i gang med at skulle få fjer nok til at kunne høste den sidste vidunderlig genstand til at udvikle min Føniksfugle til trin 10.

Men med 9 dage tilbage, og de daglige opgaver kun giver 35 himmel ekstrakter (9 X 35 = 315 stk.), plus det som falde ned i byen ca. 15 stk. om dagen (9 X 15 = 135 stk.) ser det sort ud, 315 + 135 = 450 stk. der med når jeg ikke at få den sidste vidunderlig genstand til at udvikle min Føniksfugl til trin 10

Jeg har hele vejen igennem gået efter de kister hvor jeg får flest fjer pr. himmel ekstrakt, i forsøgte på at nå at få nok vidunderlige genstande til at udvikle min Føniksfugl, men man skal åbenbart bruge penge for at kunne klare det.

Det skuffer mig lidt, at det er bygget op på en måde så man bliver tvunget til at bruge penge for at gennemfører et event, ved godt at dem som udvikler spillet også skal tjene noget på det, men det har ikke før været nødvendigt at skulle bruge penge for at gennemfører et event.
 

Tordhrano

Active Member
Hvis du går efter de mest effektive kister kan du nok godt klemme omkostningen ned under 500 stk og uden at jeg har ført statistik tror jeg at det burde kunne blive til mere end 15 nedfaldne om dagen (nogen inde holder mere end en), så mon ikke det kan lade sig gøre?
 

DeletedUser454

Guest
Hej

Jeg vil gerne vide.
Hvis vi kan ikke nå at udvikle mindst den ene af vores Føniksfugle i påske events, vil det være muligheder til at gøre det med en anden events....jeg tænker med at få udviklingstrin ;)
 

DeletedUser218

Guest
Hej

Jeg vil gerne vide.
Hvis vi kan ikke nå at udvikle mindst den ene af vores Føniksfugle i påske events, vil det være muligheder til at gøre det med en anden events....jeg tænker med at få udviklingstrin ;)

Galadan skriver i introen til eventen "Artefakterne er dog sjældne, og vil kun vise sig meget sjældent når begivenheden er slut så du skal tænke nøje over hvilken Føniks du først vil udvikle"

Så der bliver en mulighed for at få dem igen, men hvor mange og hvordan, er der nok ikke noget svar på lige nu :)
 

DeletedUser454

Guest
Galadan skriver i introen til eventen "Artefakterne er dog sjældne, og vil kun vise sig meget sjældent når begivenheden er slut så du skal tænke nøje over hvilken Føniks du først vil udvikle"

Så der bliver en mulighed for at få dem igen, men hvor mange og hvordan, er der nok ikke noget svar på lige nu :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg skal snart indsende rapporten om denne begivenhed, så hvis der er flere kommentarer, forbedringsforslag eller andet - Så kom endelig med dem nu!
 
Top