• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Troldmændenes Pilgrimsfærd - Feedback

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her kan i dele jeres tanker og oplevelser af begivenheden Troldmændenes Pilgrimsfærd. Præsentationen af begivenheden findes her.
 

Itzica

New Member
Hvordan deltager man Troldmændenes Pilgrimsfærd? Kræver det et opnået niveau? Hvordan får man lærlinge og det magiske tårn?
 

Itzica

New Member
Jeg har set videoen, men den nævner - for så vidt jeg forstod- ikke noget om hvilke bygning/er man skal have eller hvor man får lærlingene fra, ej heller om det kræver man nået til et bestemt niveau. Jeg har kun spillet nogle dage så kan godt ske der er info jeg har misset.
 

bambi

Active Member
Det er en begivenhed som starter den 27. juli - kort sagt er det en række opgaver, som du kan gennemføre for at få få forskellige præmier.

Første gang du deltager i en af disse begivenheder ville jeg nok tage det som en omgang hvor man lige skal lære hvad det går ud på og hvad man evt. kan gøre for at gennemføre nogle af opgaverne hurtigt, som f.eks. at have nogle ekstra små værksteder eller produktioner, så nogle opgaver nemmere kan løses (hvis man da har plads til sådanne).

/bambi
 

Skolehaven

Well-Known Member
Hvordan deltager man Troldmændenes Pilgrimsfærd? Kræver det et opnået niveau? Hvordan får man lærlinge og det magiske tårn?

Du deltager ved at gå ind i begivenhedsvinduet, når det dukker op. Der kommer også 2 ekstra opgaver i højre side at lave som giver dig begivenheds valuta for at løse dem.

Det kræver vidst at du har gennemført introduktionen til spillet, men det er jeg ret sikker på at du allerede har.

Lærlingene og det magiske tårn er inde i begivenhedsvinduet. Du skal ikke gøre noget for at få dem. De er der allerede når du åbner vinduet.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Introduktionen eller tutorialen er der hvor spillet grundliggende forklarer sin opbygning. Altså hvordan du sætter bygninger, forbinder med veje, betydning af kultur og vidst et par ting mere.
Så vidt jeg husker er der ikke nogen særlig markering af disse opgaver, og de tager umiddelbart ikke mere end de første 30 min af spillet at komme igennem, hvorfor jeg tænker at begivenheden dukker op for dig ligesom alle os andre en gang i morgen :)
 

Darla

Active Member
rettelse til tekst . der står fremstil 2 værdifulde ringe ( 3 timers produktion stål). En 3 timers stål produktion hedder nu engang Dyrebar ring... en lille ting men kan måske forvirre nogen?

ved også at under BE.. navngiver i ovnen forkert. kan ikke huske om det er en dags eller 2 dags....
 

BoChri

New Member
Nej - Dyrebar Ring i flertal er Dyrebare Ringe og kan udover at indikere værdi i ussel mammon, også være et udtryk for personlig affektionsværdi :eek:
Og selv om jeg godt forstod hvad der blev ment, er jeg tilhænger af at bruge de rigtige udtryk, for at fjerne enhver tvivl :)
 

BoChri

New Member
Jeg takker så mange gange for komplimenten vedrørende min "unge" alder :)
Og tror så ikke det har noget med dialekt at gøre i et spil som Elvenar, men at gøre det så ensartet som muligt når man henviser til en bestemt ting.
Husker samtidig at du på et tidspunkt meget energisk rettede en spiller der fik brugt en Engelsk forkortelse her på forum, så jeg formoder at vi begge ønsker at undgå forvirring ved at bruge de betegnelser for tingene som nu engang er indført fra udviklingernes side oprindeligt.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tak for rettelsen - Det er helt korrekt at det bør hedde "værdifulde ringe" konsekvent i spillet.

Rettelse.: "dyrebar ring", selvfølgelig.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hvis i har yderligere kommentarer til begivenheden, er det ved at være sidste udkald inden jeg samler det hele og returnerer det til udviklerne.
 
Top