• Kære gæst,

Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

1. Galadan

FAQ: Forbedringer i Spiret!

Hej alle sammen, Efter vores seneste blogindlæg om de kommende forbedringer i Spiret har vi samlet nogle af de mest forekommende spørgsmål vi har set, og udarbejdet denne FAQ, så du kan få en dybere forståelse af de nye funktioner og fortsætte med at give os feedback! Hvordan fungerer...
  2. Galadan

Forbedringer i spiret!

Elvenar - Et smugkig på de kommende forbedringer af Spiret. Mens vi nærmer os årets sidste måned, og de venlige mennesker i Elvenar har dedikeret sig utrætteligt til forberedelserne af den kommende Vintermagi-festival, har vores udviklingsteam været lige så hårdt på arbejde. Selvom vi ikke vil...
  3. Galadan

Ny begivenhed - Vintermagi

Hej alle sammen! Vi har en ny begivenhed på vej! **Vintermagi** – Kommer live d. 5/12. *Mens sneen daler over Elvenar, bliver scenen sat til noget langt mere magisk end en almindelig vinterfestival – nemlig Gavmildhedens Gave! Ledet af den vise Yeti Yotoham og den altid drillesyge Boblin...
  4. Galadan

Vinterkonkurrence!

Vær hilset, indbyggere i Elvenar! Har du øje for skønhed og kreativitet? Så er her muligheden for at fremvise din magiske by i denne konkurrence! ! Temaet for denne konkurrence: Vintereventyr (Tilpas endelig temaet til din egen magiske stil!) Sådan deltager du: Tag et screenshot af din by...
  5. Galadan

Justering af præmier i Spiret.

I forbindelse med den feedback vi har indsamlet fra vores spillere vedrørende mængden af Åndeblomsternes bog og Tidsreduktioner (TR) som kan vindes via Evighedens Spir (inklusive på Beta, hvor nogle af disse ændringer blev introduceret for nylig), har vi besluttet at foretage yderligere...
  6. Galadan

Kapitel 22 kommer snart!

Jeg har fået lov til at også at benytte vores til deling af de vigtigste nyheder, da jeg ved at en del spillere ikke skiftede med til Discord. Jeg beklager svartiden - Jeg skal lige vænne mig til at se efter svar også, udover at dele nyheder. :)
  7. Galadan

Kapitel 22 kommer den 23/9!

Kapitel 22 - Dybets havne Den tunge regn falder, mens den nyudråbte konge Bruitemails, hans rådgiver Matad og deres horde forbereder sig på at forlade din by. Bruitemail fortæller dig, at dette minder ham om en orkisk legende, hans mor plejede at fortælle: "Når den store leder ofrer sig, vil...
  8. Galadan

Efterårets Dyrekreds 2024

Begivenheder starter d. 9/9. I det rolige rige Elvenar vil nattehimlen afsløre et spektakulkært syn, som ikke har set sit lige. Når stjernerne står på linje og de himmelske porte åbnes, stiger den legesyge Drømmevæver, Glido, ned fra himlen. Denne lyserøde fluffy enhjørning, der beskrives som...
  9. Galadan

Kapitel 22 kommer snart!

Fortæl os hvad i tænker om det kommende kapitel - Læs nyheden og se billeder af de nye bygninger i denne tråd: Præsentation
  10. Galadan

Kapitel 22 kommer på Beta!

Kære Mennesker og Elvere, Vi er tilbage på Forum! Fra nu af vil I også kunne se alle de officielle meddelelser, som vi har delt eksklusivt på Discord, på forummet. På den måde kan I selv vælge, hvor I vil deltage i vores fællesskab, dele feedback og tjekke de seneste nyheder om Elvenar...
  11. Galadan

Forum flytter til nye servere d. 21/5

I tilfælde af at nogle af jer stadig kigger herind, så vær opmærksomme på at forum skifter server d. 21/5 og derfor vil adgang ikke være mulig i 2-5 timer den pågældende dag.
  12. Galadan

Kontakt support hvis det stadig driller, så kan vi forsøge at hjælpe.

Kontakt support hvis det stadig driller, så kan vi forsøge at hjælpe.
  13. Galadan

Elvenar kommer på Discord!

At du har misforstået hvordan opbygningen af serveren er, gør ikke at du har ret. Det er korrekt at man sideløbende med de danske kanaler også kan se de vigtigste engelske kanaler - Det har intet at gøre med at være en "beta-server".
  14. Galadan

Kanalen "Arendyll" var ikke åbnet, det skulle være rettet nu. "Feedback og kommentarer" skulle allerede gerne have mulighed for at oprette indlæg.
  15. Galadan

Det er første gang der fra officielt bliver oprettet en Discord-server. Jeg undersøger det med låsen - De burde være åbne for deltagelse. Kan du præcisere hvad "u-lands sprog" dækker over - Hvis man vælger dansk skulle man som udgangspunkt kun kunne se dansk og engelsk.
  16. Galadan

Beregning af procenter i Hobbyrummet

Du kalder det selv specifikt en "systemfejl" i et tidligere indlæg, og så påpeger jeg blot at systemfejl bedst klares via support. Emnet i sig selv er i mere end velkomne til at debattere - Jeg giver vist heller ikke udtryk for andet.
  17. Galadan

Vi har nogle spændende nyheder: vi lancerer den officielle Elvenar Discord-server i dag! For at blive medlem af Elvenar Discord-serveren skal du bare følge dette link: https://discord.gg/avahJnmduW Discord er en moderne og praktisk platform, og du kan tilgå den fra din mobile enhed eller din...
  18. Galadan

Helt generelt: Hvis du mener der er en fejl på din profil bedes du oprette en sag i support. Jeg har også 5 håndværkere på min personlige profil, og har også et hobbyrum. I dette tilfælde kan jeg oplyse at hobbyrum stadig er i en testfase, og det er derfor kun tilfældigt udvalgte spillere der...
  19. Galadan

Hejsa. Beklager ventetiden, jeg skulle lige finde et ordentligt eksempel. Eltina har fat i noget af det rigtige - Bonus udregnes ud fra grundproduktionen, se billedet her: Grundproduktionen er 540 og de 80% fra hobbyrummet ("Byggerens bonus", det bliver ved næste opdatering ændret til...
  20. Galadan

Lille justering i forhold til rangering.

Fredag d. 1/9 retter vi et lille problem der har vist sig med rangeringspointene. Du vil opleve en ændring i dine point, hvis de tidligere var forkert udregnet. Hvad du ser fremadrettet vil være den korrekte mængde. Du vil med stor sandsynlighed slet ikke opleve nogen ændring, vi vil blot på...