• Kære gæst,

Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

1. Ingen turnerings belønning

@Galadan Du må gerne fejl melde at der ikke er kommet turnerings belønning. på Beta har jeg fået så kørslen er nok gået i fejl. ;-)
  2. Turnering slut men ingen VP

App Turnering slut men der kommer ingen VP. Så lukker jeg og åbner igen. Så kommer vinduet igen at turnering er slut og jeg snart modtager min belønning. der er et loop så info vinduet kommer hver gang man kommer ind i spillet men der er ikke kommer noget fra turneringen
  3. Ens tekster

I APP (jeg har ikke tjekket om det også gælder på PC) Når jeg trykker på Bolig så ses 2 blå bokse [Oplysninger] og [Opgradér] så trykker jeg op [oplysninger] så er der 2 faneblade [Produktion] og [ Opgradér] Kunne det ikke ændres så det er samme tekst? Jeg har fundet at der også skal ses på...
  4. Næste broderskab event

Hej Galadan Har du fået noget at vide om hvornår næste broderskab eventyr starter? Synes altid det er i sidste øjeblik vi får besked. De bruger der gerne vil skifte får så kort varsel.
  5. Fejl i rangliste

I App Jeg har lige igangsat opgradering af 3 bygninger. Min rang var 213 inden opgradering Jeg kunne se de grønne pil for at jeg overhalede nogle MEN der blev ved at stå 213 Når jeg så trykker på rang tallet kan jeg se at jeg nu er nr 209. Log af og på igen. Så vises det korrekt. Det er en fejl...
  6. Manglende nabo hjælp

Her til morgen skulle jeg give nabo hjælp til broderskabet. Flere var grønne. Dem der var grønne havde givet mig nabo hjælp i går morges. Så de burde være gylden. Pga af eventyr har jeg lagt mange handler, som skal bruges til hat, drik og tryllestav. Jeg tror fejlen er, at der kan været x...
  7. Krav knap i BE væk

I broderskab eventyr når man har taget x af noget kan man få et emblem når man har trykket på knappen “krav” Ønsker at systemet automatisk lægger emblemerne i lageret når emblemet er opfyldt, at man ikke behøver at trykke på krav knappen. På App Når man giver nabohjælp til sit broderskab, kan...
  8. Igangsæt alle fabrikker samtidig

I værksteder Når der skal sættes ny produktion igang og man har flere værksteder som er tømt og klar til produktion Så kan markere at alle værksteder skal sættes igang med den samme tids produktion. Det ønskes at denne mulighed også kan gøres på alle fabrikker (t1-t3) varer
  9. Nabohjælp ikon placering

Fredag den 21. Februar skete der en ændring. I verdenskort Tryk på en nabo Så kommer der 4 ikoner Nabo hjælp er nu 2. Sidste (nr 3) ikon Det plejer at være det sidste ikon. Jeg giver alle mine naboer hjælp, så jeg bander meget, Når jeg af vane trykker på det sidste ikon, som nu er besøg nabo...
  10. BS på BETA

Jeg mangler et broderskab på BETA Jeg er i et lige nu med 3 andre, men de har ikke spillet i 4 uger. Jeg vil derfor gerne finde et andet BS.
  11. Kan ikke Se mana produktion i statistik

På https://www.elvenstats.com/fellowship/dk1/337 Når Jeg ser på statistikke i broderskabet. Så kan man se mana produktion Jeg har mystiskbibliotek og forskellige bygninger fra event og Spir. Samt dragekloster. Der står at dragekloster ikke er med. Det er ok, men hvorfor står der 0 når jeg har...
  12. APP Selv lysende grøn tekst

I App Fra i dag når man set på opgraderings fanen Bolig Fabrikker Værksteder Mange andre så står teksten “krav” og “omkostninger” med en meget lys grøn farve. Vidunder har stadig den sorte farve på teksten. kunne vi få den sorte farve tilbage.
  13. APP Boost info på fabrik

På PC her kan man åbne en boostet fabrik Holde cursor over tallet i midten Så kommer der følgende oplysninger Normal produktion Relikvie boost Formularbonus Tid tilbage (Måske også fodring af gylden føniks ønskes en mulighed til at se det samme i APP
  14. APP gylden afgrund

På PC Kan man åbne gylden afgrund Fane opgradering Holde cursor over befolkning og se en befolknings % denne % er det man spare når man opgradere bygninger. i APP Har man ikke denne mulighed man kan ikke se % der er også andre vidunder hvor % er på værtøj hvis det ikke er muligt at stå i...
  15. APP - man i VP at kunne se rest tid efter brug af formular

når man har brugt VP formlen “inspirerende meditation” så der kan være 20vp i baren. På PC Når man holder musen over videnspoint så kan man se hvor lang tid endnu formelen virker “Denne formular er i øjeblikket aktiv” “Tid tilbage af formular xxxx” i APP Man kan trykke på VP baren men man kan...
  16. APP Mangler faner i rangliste

På PC Tryk på rangliste så er der 5 faneblade APP Tryk på rangliste så er der 2 fanerblade Der mangler Turneringer Eventyr Spir Der virker som om PC og APP udviklerne ikke taler sammen. Der er lige kommet spir fanen på PC.
  17. Fejl % på dværgvåbensmed

I mit lager, bygninger dværgvåbensmed Har 150 hjerte I teksten står der 50% Løssluppen enhedsopgradering Har 125 hjerter I teksten står der er 125% så der mangler et 1 tal ved dværgvåbensmed som kommer fra spir
  18. Handler i handelsmanden

handelsmanden Filter på pc: Vis kun broderskabstilbud Vis kun handler med normale varer Vis kun handler med besjælede varer i APP: Ingen afgift Ønsker at der på APP at kunne vælge (Se neden for) Der er ok, hvis man kun kan markere 1 af gangen. På PC kan man vælge flere kun broderskab...
  19. Spir - fællesskab gevinst.

Når man åbner den nye funktion i venstre side. Så kan man trykke på sig selv. Så ser man det antal lilla bobler som man har fået. Jeg kunne heller tænke mig en sum af effekter som jeg indtil videre vil få når spir lukker. Der er nogle som ikke helt forstår at det der står til højre for baren...
  20. Flere kister i turneringen

Vi har 35 timer tilbage af turneringen og i vores broderskab har vi alle 10 kister. Hvis det er muligt kunne antallet af kister øges. Gevinsten i de 10 der findes nu skal forblive, men måske 5 mere. Der er mange broderskab der tager de 10 kister. Så lidt flere kister ville være godt.