• Kære gæst,

Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

1. Feedback og kommentarer, version 1.109

At kunne se at spejderen er færdig det er en god nyhed. Det at se sværheds graden på provinser kunne jeg godt tænke mig var en markering en tak længere ude. Jeg skal åbne provinsen for at se det. Jeg har spejdet en del provinser og har lige nu 15 som er klar til møder. Så når der i næste uge...
  2. Elementarånderne - ikke boostede fabrikker ?

Jeg kan anbefale at du bygger 2 marmor fabrikker og de skal til niveau 24 før du får besjælede varer så det tager nogle uger. Du får senere brug for mange af de varer.
  3. Arbejdstegninger

I APP kan man kun se hvor mange arbejdstegninger man har Når man i magisk akademi kan bruge arbejdstegninger, så er der 3 prikker og der kan man se hvor mange man har. Så det vil være rart om man kan se det i lageret sammen med royal restaurering.
  4. APP gylden afgrund

Tak så er dette ønske i APP
  5. Feedback og kommentarer, version 1.107

At første gæsterace er nemmere at komme igennem. Gør måske at nye ikke opgiver samtidig med de lære hvad gæsterace er. I APP har jeg lige opdateret og kan så se den nye revikler design. Meget fancy om det giver bedre overblik er vel smag og behag. Men jeg var i min gylden afgrund i fane...
  6. Ingen turnerings belønning

Du kan notere at event sluttede før turnering. Samt at der er en anden event i gang på beta. Jeg kan ikke huske sidste, men der var der også noget med at den ene event var slut, om det var i live eller beta kan jeg ikke huske.
  7. Ingen turnerings belønning

Jeg fik belønningen nu :-)
  8. Ingen turnerings belønning

@Galadan Du må gerne fejl melde at der ikke er kommet turnerings belønning. på Beta har jeg fået så kørslen er nok gået i fejl. ;-)
  9. Vores Skatter mission

@krigsherre På beta forum er der meget aktivitet. Den 16 maj skrev jeg dit ønske på beta forum. For at ønsket gennemføres. kræver Det at der er en del bruger der kommentere og skriver at de også ønsker det. Hvis det sker vil der så komme en afstemning. Hvis der er mange der ønsker vil...
  10. Feedback og kommentarer, version 1.105

Det er korrekt at flere bygninger Men ikke alle kan opgraderes til Lvl 35. Gylden afgrund og bjergrådhus får ikke mere befolkning. Innogames har besluttet at flere af vidunderne er det kun nogle af fordelene skal øges. Jeg har haft gylden afgrund på lvl 30 meget længe. Gylden afgrund er også en...
  11. Majfejring 2020: Feedback og kommentarer.

Der er ikke mange opgaver. Efter 3 dage er jeg kommet til der hvor der kun er en opgave pr dag. Så lidt over 2 uger med kun en opgave om dagen. Det er ikke de store gevinster man kan vinde feks 1 revikle. Vind 10 frø, er det ikke bare en gratis omgang! Jeg har prøvet at få se de næste 2 (ok)...
  12. Feedback og kommentarer, version 1.104

APP - IOS Jeg har lige hentet nyeste version Og allerede er magisk akademi knappen synlig En dejlig nyhed :cool:
  13. Majfejring 2020: Feedback og kommentarer.

Og jeg har ikke modtaget mail denne gang.
  14. Feedback: Påske 2020, Fønikskultenes Samling

@MARKMUSEN jeg har vist ikke tidligere skrevet om dig, andet du har skrevet under en anden bruger. Det er dig selv der skriver om småbørn lige efter du har nævt mig og uden ekstra linie skift. Så derfor ser jeg din tekst som hænge sammen. jeg har ikke tidligere skrevet dit bruger navn. Men du...
  15. Feedback: Påske 2020, Fønikskultenes Samling

Tak for at jeg betragtes som barn. Det er dejlig der er så mange forskellige bygninger i event. Da vi jo alle er forskellige og ønsker noget forskelligt. Jeg forstår dog ikke, at hvis man er uenig med dem der skriver på forum, så skal man nedgøre dem eller skrive at deres holdning er forkert...
  16. Feedback: Påske 2020, Fønikskultenes Samling

@Skolehaven for Mig vil det også være fint om bygningerne gav noget helt andet. men når en boostet fabrik (Fylder 20 felter) med en magisk formular på 9 timer kan producere det samme Som Frost Føniks (16 felter) tager 48 timer. jeg har sat Frost Føniks men den bliver snart slettet for plads...
  17. Turnering slut men ingen VP

Det er korrekt vi nok skal få vores belønning. Men udvikleren skal jo have det at vide for at se på fejlen. På BETA i sidste uge fik vi ikke diamanter men de øvrige belønninger. Udvikleren ser jo kun på det når der kommer en melding om fejlen. Så vi fik diamanterne 5 dage senere.
  18. Feedback: Påske 2020, Fønikskultenes Samling

Event bygningen må gerne være mere attraktiv. Evt give lige så mange varer som en boostet fabrik. jeg ved på BETA er vi igang med en ny event og da må jeg konstatere at den bygning selv om jeg får den i trin 10 ikke vil blive placeret i min by. Den giver ikke nok varer til mit behov. Så jeg vil...
  19. Feedback og kommentarer, version 1.103

APP JAah imorgen skal jeg teste at jeg tager flere pariser hjul, når jeg sætter produktion igang at vinduet lukker efter første. når jeg fodre at jeg kan se jeg får mana, fordi jeg har dragekloster. Man får mana men det kunne ikke ses. begge fejl har jeg rapporteret på BETA med lidt...
  20. Turnering slut men ingen VP

Galadan det er helt fint. Jeg gjorde blot opmærksom på det for at du kunne rapportere det. ;-)