• Kære gæst,

Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

1. Eragon

Arbejdstegninger

Jeg ved at det er muligt at man kan gå en noget kryptisk vej ind i spillet for at se hvor mange arbejdstegninger man har på lager. Ellers er det kun muligt at se hvor mange man har fået samlet, når man vil opgraderer en magisk bygning, ved at holde musen hen over arbejdstegnings ikonet. Men når...
  2. Eragon

Teleporter bygninger

Jeg synes at det er helt fantastisk at vi kan vinde disse teleporter dimser i spiret :) Jeg blev dog lidt skuffet da jeg opdagede at det var langt fra alle bygninger vi kan teleporter over på lageret. Nogle bygninger er helt forståligt at vi ikke kan fjerne / teleporter væk, så som vores...
  3. Eragon

FEJL i hullet

Vi kan ikke komme videre med hullet.... Mit broderskab står og kan ikke komme af med flere emblemer, og det er vi rigtig kede af, for det betyder at alt vores arbejde den sidste uge er spildt...:mad: Er der andre broderskaber der har det problem..? Vi har alle sammen genstartet vores browser...
  4. Eragon

Turnering under eventyr

Vil høre om der er noget nyt om turneringsstart, for jeg tror ikke kun at det er mig der havde regnet med at skulle bruge turneringen til at lave nogle af de magiske produktioner til eventyret. Jeg håber at Innogame snart får styr på deres server problem. Hvis de mangler penge til en ny STOR...
  5. Eragon

Synsdamp...?

Det kan godt være at jeg har sovet lidt i timen... Men jeg er helt uvidende om hvad synsdamp er..??? Synes ikke at jeg er støt på det før.. Det er opgave 25 i eventet, er der en som kan hjælpe mig her..?
  6. Eragon

Sommersolhverv event

Den 16. maj startede der Sommersolhverv event på Beta :) Er der noget nyt om hvornår vi kan forvente det her på den danske server..?
  7. Eragon

Kladde i beskeder

Nu ved jeg ikke om det kun er mig der har været ude for det..? Jeg sidder og skriver en længere besked til en spiller eller til mit broderskab, så får jeg lavet en UPS-er og får klikket med musen ude for beskedvinduet.... væk er alt det som jeg har skrevet og kan nu begynde forfra med at skrive...
  8. Eragon

Påske event

Jeg kan se på mobilapp-en at der er smidt en masse store påskeæg i byen :D Så vil høre om man har en ide om hvornår det starter her på serven..?
  9. Eragon

Alm. opdatering af server

Kan det ikke være muligt, at Innogames kan vente med at opdaterer server, til efter eventyr..? Det er nu anden eventyr i træk, hvor jeg bliver smidt af midt i min høst at vigtige emblemer til eventyret...:mad: det må være muligt at vente de 32 timer til eventyret er slut....
  10. Eragon

Handelsmanden

Nu hvor der er kommet mange nye var (følsomme vare) så flyder marked med tider over, det kan være svært, at vinde rundt. Jeg tænker at det bliver nok ikke bedre, når vi får næste gæsterace, for der er stor sandsynlighed for at der kommer endnu en følsom vare T3+ Lige nu har jeg 39 sider hos...
  11. Eragon

Halloween event..?

Hej :) For et år siden startede Halloween eventet på Beta, men jeg kan ikke så om der er eller vil starte et i år...? Er der nogen der ved om vi kan forvente et lille halloween event i år..? Det er også ved at være længe siden, at vi havde vores første mobil event, får vi måske snart et nyt...
  12. Eragon

Meddelelser og handler

Tror at det en gang tidligere har været nævnt..! Men jeg kunne rigtig godt tænke mig, at der kom to faneblade under meddelelser (klokken). 1. faneblad "Nabohjælp" 2. faneblad "handler" for når vi har eventyr og event, hvor jeg om mange andre sætte en del mindre handler op, for at hjælpe i...
  13. Eragon

Fejl i opgave under eventyret

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted, men under eventyret, opdagede jeg en fejl i opgaven med statuer. opgaven sagde der skulle laves et "Elegangt fyrsted" men stål fabrikken " vil lave en Elegant oven". En lille fejl, men den kan sikkert lave lidt forvirring hos nogle nye spiller.
  14. Eragon

Ny velsignelse

I dag modtog jeg en ny velsignelse, desværre var jeg lidt for hurtig til bare at klikke OK, så jeg nåede ikke at læse hvad der var skrevet, og der er ikke kommet nogen information om den på "trut-hornet"... Denne nye velsignelse "Portalprofit 25%" er det denne ene gang og så er det slut, eller...
  15. Eragon

Diamant tilbud

Jeg kan ikke forstå hvorfor at det kun er nogle spiller, der for tilbud på diamanter.. Jeg kender til spiler der får tilbud på diamanter på både 80 og 100 %, selv har jeg aldrig, i de 4 år som jeg har spillet, fået tilbud på mere end max 50%..? Ja jeg har haft købt diamanter før, men valgte at...
  16. Eragon

Byudvidelser

Jeg vil spørge om der er planer om at indføre muligheden for flere provinsudvidelser, for når der hele tide kommer nye gæster til byen, og giver os mulighed for at udvikle / opgraderer vores bygninger, og disse gæster også kræver mere og mere plads til deres egne bygninger, så begynder det at...
  17. Eragon

Broderskaber

Jeg har længe syntes, at der mangler lidt mere til broderskaberne, og har tidligere forslået, at der skete mere på den front. Ja der er kommet eventyr til, og det er med til, at få alle til at rykke sammen hos os, og alle spiller sammen, det synes jeg er rigtig dejligt ;) Nu sidder alle og...
  18. Eragon

et par forslag / ideer

Nogle af mine forslag / ideer er måske nævnt i tidligere tråde, men det synes jeg ikke gør dem til dårlig forslag ;) Jeg har tænkt over følgende forslag, som jeg synes kunne være med til at gøre det lidt sjovere at spille og gøre kommunikationen nemmere i broderskabet :-) - Man kan låse en...
  19. Eragon

Guddommelige frø

Nu hvor vi skal til at bruge guddommelige frø til rigtig mange ting, både forskning og bygninger, og vist nok også vores nye vare "følsomme vare", og vi kun kan samle disse frø hos vores handelsmand (måske også i en bygning i "Elementerånder", er ikke nået helt der til endnu. Disse frø har...
  20. Eragon

Inspirerende meditation

Vi har på nuværende tidspunkt 4 magiske formular vi kan lave i vores magiske akademi, man kan jo synes om dem hvad man vil, men jeg er nu meget glad for dem alle :-) Jeg undre mig dog over at hvis jeg vælger at kaste en af følgende formular (Magisk produktion, Forsyningernes styrke eller...