• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. GODT NYTÅR

    Hej alle sammen, Vil ønske jer alle et rigtigt godt nytår til jer og jeres kære. /bambi
  2. Danske Legender - vi har plads til nye medlemmer

    Hej, Så er chancen der - vi har fået et par pladser ledige, da et par spillere ikke længere har tid til spillet, så var det noget for dig at være med i et Broderskab, hvor de fleste har spillet sammen i lang tid og flere har spillet siden begyndelsen, så send en besked til bambi. Vi ser helst...
  3. Godt nytår!

    Hej alle sammen, Noget tid siden jeg har været herinde på forummet, så efter at have læst diverse indlæg og ikke set et med godt nytår, så tænkte jeg lige, at den kunne jeg da lave :) Håber i alle er kommet godt ind i 2022 og trods COVID, restriktioner og andet har haft et godt 2021. GODT...
  4. Vi har plads til et par nye medlemmer

    Hej, Så er chancen der - vi har fået et par pladser ledige, da et par spillere ikke længere har tid til spillet, så var det noget for dig at være med i et Broderskab, hvor de fleste har spillet sammen i lang tid og flere har spillet siden begyndelsen, så send en besked til bambi. Vi ser helst...
  5. GODT NYTÅR!

    Hejsa alle elvere og mennesker, Her på årets sidste dag vil jeg gerne ønske jer alle et rigtigt GODT NYTÅR! Håber i husker at passe på jer selv i aften og i går et godt og lykkebringende 2019 i møde. :D /bambi
  6. Opgradering / Effekt af nabohjælp

    Hejsa, Da jeg lige skulle i gang med at opgradere en Bygning kom jeg til at der under "Normal tid" står "Effekt af nabohjælp" - se her: Mon ikke det er en fejl at der står "Effekt af nabohjælp" for nabohjælp har vel ikke noget med opgraderinger at gøre (endnu i hvert fald, men det kommer...
  7. Stormens Nåle - mangler en oversættelse

    Hejsa, Mangler vist lige en oversættelse her på Stomens Nåle: /bambi
  8. Nabohjælp forsyningsbonus

    Hejsa, Jeg har altid været af den overbevisning at nabohjælp gælder i 24 timer - altså at hvis den man har ydet nabohjælp til yder nabohjælp til en selv inden for de 24 timer, så vil de få en Forsyningsbonus oven i de Mønter vi altid får for at yde nabohjælp. Endvidere skal der gå 23 timer før...
  9. Opgradering af gruppestørrelse

    Hej, Har i noget tid tænkt på dette med opgradering af gruppestørrelse og nok specielt efter at være startet på Element kapitlet og hvor noget af det første der møder os i Forskningstræet er opgradering af gruppestørrelsen og dermed sværere forhold / større tab i Turnerningen. Er helt med på...
  10. Bonusmønter fra Rådhuset

    Hejsa, Har ladet være med at hente Bonusmønter fra Rådhuset indtil jeg har sendt en Spejder af sted på Verdenskortet og derved hurtig kunne få Mønt beholdningen op igen. Efter jeg fik Rådhuset opgraderet til Niveau 27 lader det dog til at der er et maksimum antal Bonusmønter på 2.940.000...
  11. Forhåndsvisning af kamp området

    Hejsa, Jeg ved at dette har været foreslået før, men har ikke kunnet finde det igen, så bliver lige en ny tråd i stedet. Når man skal i gang med et møde/kamp kunne det så ikke være muligt at få en forhåndsvisning af hvordan kamp området ser ud? Efter Turneringerne er kommet (uha, lyder nu som...
  12. Krystalfyrtårn

    Hejsa, Nu er det jo et par versioner siden Krystalfyrtårnet blev lavet om og der lader ikke til at være antydning fra InnoGames siden, at denne ændring bliver annulleret og det kommer tilbage som det var før. Det med at vi nu ikke længere bliver opfordret denne vej til at yde nabobesøg vil jeg...
  13. Magisk akademi, indsamlings notifikation

    Hejsa, Nu når man alligevel har fået bygget det Magiske Akademi for at kunne gennemføre nogle af opgaverne i Begivenhederne, så er der en ting der undrer mig lidt - altså udover at det Magiske Akademi endnu ikke er blevet det mest mægtige bygning endnu, som jo ellers blev os lovet for vel over...
  14. Handelsmanden

    Hejsa, Har i et stykke tid været irriteret over at starte på Indsaml siden efter at have opgraderet Handelsmanden til Niveau 2. Hvorfor kan man dog ikke starte på siden med Tilbud? Indsamling af Guddommelige frø sker jo alligevel ved at klikke på Handelsmanden og når jeg klikker mig ind på...
  15. Turneringen

    Hejsa, Vil bare gerne lige høre jer andre efter om i også syntes at Turneringen er blevet gjort sværere her på det seneste? Jeg synes, at lige meget om jeg kæmper (auto) eller forhandler mig igennem, så er det blevet med større omkostninger i hvert fald for denne Turnering og den sidste .. men...
  16. Kan ikke logge ind

    Hejsa, Er det bare mig, som ikke kan logge ind i spillet lige nu? På login skærmen står mit login navn og kodeord der allerede - både ved nyoprettelse og almindeligt login. Det sjove er så bare at ved nyoprettelse står der at kælenavnet (brugernavnet) allerede er i brug, men når jeg prøver på...
  17. Håndværkerhjælp virker ikke

    Hej, Lader til at sammen med begivenheden Det Charmerende Træ, at vi har fået en fejl fra beta omkring håndværkerhjælp med over til lande serveren :( I går morges havde en fra min klan lagt mærke til at antallet af tilgængelige byggeforstærkere ikke passede og ganske korrekt - jeg havde 5...
  18. Opgaven "Blomstergader"

    Hejsa, Ved godt at det er en lille spoiler for "nye" spillere, men ikke en af de store overraskelser ... Under Skovelver kapitlet (eller bare Elvere) kommer der en opgave som hedder Blomstergader, som går ud på at man skal have 50 Blomstergader .. nu er det jo bare lige at Blomstergader havde...
  19. Ikke muligt at logge ind

    Hejsa, Spillet døde lige pludselig og har derfor ventet et stykke tid for at prøve igen - nu kan jeg ikke komme ind til spillet på mit normale link, men skal gå til dk.elvenar.com for at få en login side, men der får jeg bare, at der ikke findes nogen spiller med mit spiller navn. Gætter på at...
  20. Har spillet ændret sig for meget??

    Hejsa, Lidt i "frustration" over hvor jeg syntes spillet er på vej hen og hvor lidt der lyttes til spilleren har jeg lyst til at skrive lidt af mine tanker ned. I starten da jeg begyndte at spille for omkring 1½ år siden var spillet baseret på at skulle være et spil, hvor man skulle opbygge en...
Top