• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. opstigende vare

    Vi har haft diskussionen tidligere omkring 0-3* handler. Og naturligvis er det pokkers irriterende, hvis man har glemt at pudse brillerne - og kommer til at acceptere (i bar iver) et tilbud, som man tror matcher ens behov - og det så viser sig at man har handlet unfair. Men - that's the name of...
  2. Fejl i dyrefoder bonus

    Mine Vittige Bjørne, som er på henholdsvis 150 og 200 % - alt efter udviklingstrin og kapitel - giver hvad de skal, når de bliver fodret.
  3. Feedback og kommentarer - Vintermagi 2022

    Var det ikke i opgave 49?
  4. Feedback og kommentarer, version 1.162

    Jeg tænker at alle - store som små - spillere kan og bør melde ind. At italesætte natur og adfærd vender vel fingeren tilbage til afsender, eller hur?
  5. byggefelter

    Jeg forstår nok ikke rigtigt dit problem :-(
  6. byggefelter

    Der er der at Elven architect er god. https://www.elvenstats.com/
  7. Reelle Handler

    Sputnik, slap nu af! :)
  8. Kap 19 Flyvepulver

    I hope so!!!!! :)
  9. Kap 19 Flyvepulver

    Kors, det er ved at være en seriøs belastning, at så mange har behov for "Flyvepulver". 46 sider med behov - og nul fremgang, for os der har andre produktioner. Håber godt nok, at der snart kommer flere til kapitlet med andre boostvarer :)
  10. Ukraine - eller ej!

    Mit ærinde var ikke at være for eller i mod belejring - ej heller hvorvidt NATO har eller ikke har overholdt de aftaler, der tidligere er indgået - og ej heller hvorvidt der i længere tid har været (borger)-kampe i Ukraine - og slet ikke om hvorvidt nao-nazistiske tilstande hersker her eller der...
  11. Ukraine - eller ej!

    Man kan mene, hvad man vil om belejringer, krig, angreb and what so ever. Men jeg synes, det er forkasteligt, at køre en gul/blå linje på dette forum med en politisk tilkendegivelse og stillingtagen.! Og ja - jeg er er smuttet ud igen!
  12. Hjælp/forslag til spillet.

    Jeg bliver i tvivl om, hvad du mener med det at "inspicere". Det har jeg ikke oplevet, at jeg skal. Men uddyb gerne :)
  13. Hjælp/forslag til spillet.

    Jeg tænker at den korte version kunne være: "Færdiggør en provins"
  14. Ændringer til spillerflytninger, feedback og kommentarer.

    Jeg giver dig ret, Sputnik, det kunne være rart at kende kriterierne for udflytningen. Jeg har 60+ provinser, der giver mønter. Konverteret til VP er det naturligvis ok - men lidt træls. Jeg tror ikke min flytning har beroet på manglende deltagelse. Jeg spiller hver dag :-)
  15. Ændringer til spillerflytninger, feedback og kommentarer.

    Tja - jeg kan samle nogle mil. mønter på landkortet - hvis jeg ellers orker det. Jeg har fået en hel del naboer med rimeligt ublu handler - så dem springer jeg over. Jeg har også fået nogle få spændende, givende nye bekendtskaber - men begejstret - næh, det er jeg egentlig ikke.
  16. Feedback og kommentarer, version 1.142

    Med mindre man er glad for 0-stjerne handler - og masser af tomme pladser til at høste mønter i - så er det godt nok ikke nogen succes, som Inno er ude i med den her ændring.
  17. Feedback og kommentarer, version 1.142

    Ja, det er faktisk lidt underligt!
  18. Feedback og kommentarer, Efterårets dyrekreds 2021.

    Det der med magiske varer - det må da gerne blive uddybet - for jeg har ikke set at andet end normale varer bliver talt med.
  19. Konsistens

    Tak for dit pæne svar. Jeg er nu korrekt orienteret - og kører glad videre :)
  20. Konsistens

    Her en anden tekstmæssig inkonsistens: Så vidt jeg kan se - og prove me wrong - så skal det forstås således, at Produktionsboost af opstegne varer benævnes som "Antændte metalbarrer boost" . Er det ikke bare lidt mærkværdigt?
Top