• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. SÆSON 21 . . . VAREMANGEL

    o_O Jeg er nu snart igennem 21. Varemangel er i **besjælede varer** er ekstrem stor , ... her er der 31 fabrikker der støtter mig uafbrudt samt +udefra, men alle varer er væk på 2 timer. samt **Opstegne varer**. er der rigeligt af, men ikke nemt at få nok af, i den savnede type..... Mana...
  2. Oplysning fra Galadan & Udviklerne

    Sættet **Vandtastisk** i minimal sæt , perfekt opsætning. Ikke en eneste bygning har perfekt maksimal-sæt-ydelse. (citat) EKS. HYPNOGELE. TIME-TRÅDEN + 841 + 0 + 0. SMUGLERE. X2 TIME-TRÅDEN + 64. + 0 + 0. BØLGETOPSBARRIERE. TIME-TRÅDEN + 147 + 0 + 0. HIMMELFINNE RODEO. TIME-TRÅDEN + 375 + 1000...
  3. HEKSEN's eliksir.

    Hvem får rettighed til at få HEKSEN's eliksir op over **100**. Nu hvor jeg samler knap 1.000.000 Mana pr. døgn, + 200.000 Unurium pr. døgn, + ca. 100.000 frø i overskud, hver døgn + guld og forsyning, samt alle BOOST-varer og især de BOOST-varer der går til. Dette giver temmelig mange...
  4. Udvidelse af Elvenar.

    Hvornår vil der komme flere udvidelser af Elvenar, saa det igen paany bliver interesant at spille. Jeg har været meget glad for 19 samt 20 sæson som jeg har kunnet hygge mig med i rolig fremgang. Jeg er nu blevet færdig med spillet paany, som for nogle aar siden, hvor spillet stod stille i ca...
  5. Hvordan tælles i sæson 20.

    Hvordan tælles der, når man skal tælle i sæson 20 for at kunne opgradere porten **Harmonilund**. Den formulering der er forkert er, at der er krav på 2 Melodi, 2 Akkompagnement, 2 Rytme, for at blot få 1 af hver. Men der skal være, 3 Violinensemble, 3 Fløjteensemble, 3 Trommeensemble...
  6. BYTTEMARKED FOR **OPSTEGNE VARER**

    Hvad er grunden til at der kun laves uregulære byt, så medspillere i sæson 18 og 19 ikke kan bytte med andre spillere. ud af 31 sider med **opstegne varer** var der 2½ side med reelle byt, 6 stk. T1 for T1, samt 28 sider med byt T3 for T1 og T2 for T1 + enkelte T3 for T2.
  7. Tekst--fejl

    Hvis dette skulle være dansk så sæt venligst en beskrivelse op for hvad det betyder. ;);) Jeg gættede mig til hvad det er. (citat) brug {good_id:knowledge_point} ??
  8. KULTURBYGNINGERS YDELSE....

    GIVER **UNURMUSEUM** DEN RETTE MÆNGDE EFTER KAPITEL. 833 PR. 6 TIME, - 138,83333 PR. TIME, - 7,71296 PR. LOD PR. TIME. DER MANGLER VIST ET '0' BAG, 833 PR. 6 TIME, SOM SKULLE VÆRE 8330 PR. 6 TIME, FOR AT VÆRE BARE LIDT SERIØST OG RIMELIGT. DER KAN SAMLES. 28.488 PR. 6 TIME, -...
  9. Hvad er mest rimeligt...

    Jeg kunne tænke mig at det ville blive muligt for alle at kunne **opgradere** / **lvl op** sine Kulturbygninger som der er betalt blå :diamond: for op igennem spillet. De kulturbygninger der kan købes for :diamond: i dag kan jo ikke yde samme mængde kultur / mana / beboer som en event bygning...
Top