• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. Broderskabs eventyr...!

    Der er allerede skrevet rigtig meget om den nye form og de udfordringer det giver. Jeg/vi er enige i langt det meste. Her er to konkrete forslag til ændringer: 1. Spøgelser: Lad provinsmøder gælde også. Det giver små byer bedre mulighed for at gøre sig gældende her. 2. Mystiske...
  2. Vintermagi 2019, feedback og kommentarer.

    Ja, det er en forretning, og fred med det da. Vi vælger jo selv om vi vil betale os fra det ene og det andet. Det jeg er utilfreds med, er at blive sendt videre i opgaverækkerne 'for tidligt'.. Jeg er ikke den eneste der har oplevet det. :)
  3. Vintermagi 2019, feedback og kommentarer.

    hmmm ... dette event er jo ikke helt magen til de forrige. Jeg foretrækker klart at kunne vælge 'kister' fremfor tilfældighederne nu. Men jeg kan jo bare lade være at deltage i events. Så ingen grund til at kommentere dette. Lige med det nuværende event undrer jeg mig over at jeg efter cirka 30...
  4. At tage let på tiden....

    Super ... er i startblokken ... det bliver godt!
  5. At tage let på tiden....

    Enig med Miralis ... det er altså ikke morgen længere. Er der mon en nyere udmelding et steds?
  6. Feedback og kommentarer, Høstfestival

    takker ... jeg prøver at spare på mine diamanter, da der jo er rigtige menneskepenge involveret. Men ... her er så endnu et spørgsmål: I dag, 14. oktober, er der dobbelt-op på solstorme. Men tidligere i denne tråd har jeg jo fået at vide at solstorme ikke er vigtige ... citat: "... så er der...
  7. Feedback og kommentarer, Høstfestival

    Hej Ved ikke om det hører til her. Et opklarende spørgsmål: Jeg har gennemført de første tre opgaver, det er to dage siden. Men de næste opgaver bliver ikke synlige. Jeg kan klikke og vinde dagens præmie osv. Men hvor kan jeg se hvad der sker med mine solstorme? Jeg er ikke helt tilfreds med at...
Top