• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. DK facebook

    Markmus: du er sjov, kritisk - og til tider helt ude at svømme. Men ... - hvor meget du end prøver ..... så er du stadig Sputnik.
  2. DK facebook

  3. DK facebook

    Sputnik ?
  4. Teleportering

    I forbindelse med BE teleporterede jeg 4 guldsmede (kapitel 13) - (var ikke helt sikker på om jeg skulle bruge dem igen) - og da jeg nu - efter at have solgt portalen - ville hente dem hjem igen for at sælge dem - så kunne jeg naturligvis (det ser jeg her i bakspejlet) - ikke lægge dem tilbage...
  5. Turnering slut men ingen VP

    Jeg håber, at du er overlevet med sko og strømper i behold :)
  6. Feedback og kommentarer til kapitel 16 - Ambassader.

    Tjae ....
  7. Fønixartifakter i magisk Akademi

    https://elvengems.com/fellowship-adventures/april-2020-adventure/ Her står præmierne angivet i bunden af dokumentet
  8. En ensom placering på kortet

    Til gengæld får du mange flere mønter ved at samle fra de tomme byer - end ved at blive flyttet til en "tvivlsom" - omend beboet position - sååeee :-)
  9. En ensom placering på kortet

    Nu er det sådan, at jeg var en kende utilfreds (lettere underdrevet) for 5 kvartaler siden, over at jeg hang ud i det højre hjørne uden naboer - men nu efter et års tid har jeg faktisk i dag fået denne meddelelse: "Din by er blevet flyttet til en bedre position på verdenskortet. Din fremgang...
  10. Relikvier og boost

    Hej Darla - mig bekendt får man aldrig besked om, at man er gået ned i boost pga forbrug af relikvier i akademiet. Det må man selv checke, når man kigger i rådhuset. Til gengæld mener jeg, at jeg får notits om, at jeg har fået forøget mit boost via antal af indsamling af relikvier - men ikke når...
  11. Konkurrence - Marts måned, 2020

    49
  12. Slet

    Slet
  13. Vintermagi 2019, feedback og kommentarer.

    Tja, det er jo så ens eget personlige valg :-)
  14. Måske kunne man bruge lidt ekstra information ...

    Når man ser denne meddelelse i forhold til et indlæg man har skrevet: Så kunne det da være behageligt at få info om - til hvilket forum dette indlæg skulle være flyttet :-)
  15. Druegård - eller Druefarm

    Questen lyder : "Hav en druegård" Men er det virkeligheden 1 druefarm - som det hedder står under kultur??
  16. Nye provinser

    Et godt svar - men ubegribeligt, når man er en lille, ny spiller
  17. Broderskabets Eventyr, med et twist - Feedback og kommentarer

    Jeg forstår slet ikke, hvad det er du mener :-(
  18. Broderskabets Eventyr, med et twist - Feedback og kommentarer

    Det opgavesystem er så fedt, at det er til at tude over :-)
  19. GamersGem

    Siden i går har jeg ikke længere kunnet tilgå emnet: Quests>> Storyline quest by chapter - fordi der er en google "reklame" (?): som gør, at jeg ikke kan komme videre. Hvad gør jeg galt ? Hvad kan jeg gøre for at springe denne google "ting" over ?? Håber, der er nogen, der kan hjælpe :-) Tak :-)
  20. Inaktive naboer

    Jeg, som er en af dem der høster på rigtig mange tomme pladser hver dag - OG som i øvrigt må se på mange ikke-aktive spillere i min nærhed, kan jeg kun bifalde et initiativ til at få ændret på algoritmen for inaktive spillere - MEN - ok, det har jeg skrevet så meget om tidligere.
Top