• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. Teleportering

    I forbindelse med BE teleporterede jeg 4 guldsmede (kapitel 13) - (var ikke helt sikker på om jeg skulle bruge dem igen) - og da jeg nu - efter at have solgt portalen - ville hente dem hjem igen for at sælge dem - så kunne jeg naturligvis (det ser jeg her i bakspejlet) - ikke lægge dem tilbage...
  2. Slet

    Slet
  3. Måske kunne man bruge lidt ekstra information ...

    Når man ser denne meddelelse i forhold til et indlæg man har skrevet: Så kunne det da være behageligt at få info om - til hvilket forum dette indlæg skulle være flyttet :-)
  4. Druegård - eller Druefarm

    Questen lyder : "Hav en druegård" Men er det virkeligheden 1 druefarm - som det hedder står under kultur??
  5. GamersGem

    Siden i går har jeg ikke længere kunnet tilgå emnet: Quests>> Storyline quest by chapter - fordi der er en google "reklame" (?): som gør, at jeg ikke kan komme videre. Hvad gør jeg galt ? Hvad kan jeg gøre for at springe denne google "ting" over ?? Håber, der er nogen, der kan hjælpe :-) Tak :-)
  6. En ensom placering på kortet

    Jeg kunne tænke mig at høre om nogen har erfaret - eller kender til nogen, der har - at blive flyttet fra kortet til et mere opportunt sted? Jeg høster ca. 40 sæt mønter fra tomme byer pr. dag. Af de øvrige naboer, som rent faktisk har et navn - er der 4-5 der nu og da returnerer min nabohjælp...
Top