• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. Beregning af procenter i Hobbyrummet

    Jeg har 5 håndværkere og har hobbyrum
  2. Beregning af procenter i Hobbyrummet

    Hos mig ( på pc ) er det en ny fane inde i håndværkerbygningen På app'en er det en valgmulighed når jeg trykker på håndværkerbygningen.
  3. Beregning af procenter i Hobbyrummet

    Mit rådhus er i 43, dit i 46, så du må have hobbyrummet. Jeg har først lige fundet det, det er inde i håndværker hytten.
  4. Feedback og kommentarer - Triumfens sæson

    Opgave 18 Doner til det magiske akademi eller rekognoscer provinser. Hvis man som jeg ikke spiller med i kedelen er det ikke muligt at donere og provinsen vare det 5 dage inden jeg kan lave. Jeg synes ikke det er en fair opgave.
  5. Føniksfuglens rige - Feedback og kommentarer

    Nej jeg har ikke skrevet forkert. Jeg har 663 fuldførte og 63 uafsluttede provinser, hvis jeg lader min spejder være inagtiv et stykke tid, falder tiden det vare for spejderen at nå frem. Jeg mener at tiden for spejderen også afhænger af om spejderen er i gang hele tiden eller ikke.
  6. Føniksfuglens rige - Feedback og kommentarer

    Opgav 41 er ret voldsom for os gamle spillere, der har haft spejderen igang hele tiden. de tager 6 døgn og 15 timer før han kommer frem. Alternativet forsk en teknologi vare meget længere. I alle tidligere afsnit er alle opfindelser lavet.
  7. Feedback og kommentarer, version 1.171

    Tak for svaret, grafikindstillingerne stod på medium og de skal åbenbart stå på høj for at det virker
  8. Feedback og kommentarer, version 1.171

    Det er virkelig sært, det er kun en af mine profiler hvor zoom ikke er ændret. Og endnu mere sært fordi de køre på den samme pc.
  9. Feedback og kommentarer, version 1.171

    Zoom på pc er stadig det samme.
  10. Den store udgravning (Amuni 2023) - Feedback og kommentarer

    Der er ikke nogen der er længere. De sidste op gaver kommer 1 om dagen.
  11. opgaver/begivenheder

    Det samme her og jeg så det først efter at jeg havde brugt alle opdateringerne ( som burde hedde; skift/ombyt opgave )
  12. opstigende vare

    Det ser ud til at du ikke har læst reglerne for dette forum. Der står blandt andet: 2. Vær venlig og konstruktiv Hjælp os med at bevare harmonien på dette forum. Vær sikker på, at du opfører dig respektfuldt mod andre medlemmer, at du ikke fornærmer nogen og at du er høflig. Aggressivt, vulgært...
  13. Kan ikke logge ind på Elvenar

    Hej er jeg den eneste der ikke kan logge ind på Elvenar. Fredag først på aftenen gik spillet ned og alle forsøg på at logge ind siger at der ikke er forbindelse til websigtet. Alle andre sider end elvenars fungere som de skal.
  14. Broderskabets Eventyr - kommentarer og feedback

    Det nye indsamlingssystem er virkelig en god forbedring men det ikke noget der seriøst gør Broderskab eventyr vær at spille I lang tid har præmierne i Broderskab eventyr ikke været den tid og plads værd det koster at deltage, samtidig er vi i vores broderskab blevet enige om at Broderskab...
  15. Ukraine - eller ej!

    Når du skriver at du ikke vil tage stilling og så opremser 3 russiske påstande som du ikke vil tage stilling til, så tager du jo faktisk stilling for Rusland.
  16. Ukraine - eller ej!

    Med de vattede protester der kom da Putin annekterede krimhalvøen. Synes jeg det er helt i orden, at alle der har en stemme ytre deres kritiske mening om det der sker i Ukraine. At Putin er gal på den er tydeligt, når man ser hvordan han lyver om krigen i Ukraine og historiske fakta og hvordan...
  17. Feedback og kommentarer, Den begravede by

    I tråden: Begivenhed: Den begravede by Virker link til wiki ikke/about:blank#blocked
  18. kan ikke logge på

    Det samme her. Men nu virker det igen.
  19. Hjælp/forslag til spillet.

    Den direkte oversættelse af scout 1 provins er spejd 1 provins. En mere entydig tekst ville være ; lad 1 spejder ankomme til 1 provins, eller kort: lad 1 spejder ankomme. Jeg er en af dem der har kritiseret udtrykket send spejder . når jeg vælger en provins som min spejder skal til så sender...
  20. Fejl i opgave igen igen igen

    Hvis det du skriver her er rigtigt har du ret i at der er er fejl i opgaven. så skal du snakke med support Men tidligere skrev du: Johso6 Member Fredag kl. 20:26 Tilføj bogmærke #11 Det vil løse meget hvis tingene hedder det samme overalt, det at der er forskellige navne alt efter hvor man...
Top