• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. Arsenaler ikke opdateret i wiki

    Mine arsenaler er i kapitel 42. wiki mangler kapitel 20 https://dk.wiki.elvenar.com/index.php?title=Arsenal#Produktion_af_orker
  2. Gevinst i sidste kiste i spiret ;-(

    For 2 uger siden blev det ændre at den sidste kiste i sal 3, at man kan vinde fragmenter. det er en meget dårlig gevinst. jeg vinder rigeligt med fragmenter hele vejen op til top. i sidste uge og denne har jeg vundet 4000 fragmenter i top. så hvis det kun er fragmenter i top, så er det kun for...
  3. Stave fejl på spejderkro

    jeg tror at der skal stå nabohjælpeskister og i nabohjælp kaster
  4. Spiret i 33d og 4 t

    Denne gang får vi god tid til at få guld i spiret ;-)
  5. Engelsk tekst, ved brug af opsparet turneringspoint fra fordele

    Når man i fordele har købt turnering. når beholderen har turneringspoint Så kan de anvendes. I App står det på dansk (APPturnering) I browser står teksten på engelsk (PCturnering)
  6. Handelsmanden - handler fra købmanden

    Den 11. juni 2021 rapporterede jeg fejl under feed back på kapitel 18. Fejlen er stadig ikke løst. Når jeg vælger at se de opstegne varer. Så er der hat ved de handler som lige nu er ved købmand og hvis man vælger at tage disse handler, frigives købmand hos sælger. I det viste billede må det...
  7. Kapitel 19 - opgave 51

    Der mangler et h i bismuth
  8. Ikke korrekt produktion i fæstning - Kapitel 19 portal

    I kapitel 19 hævnens fæstning I niveau 2 og 3 Det der vises ikke det korrekte tal i produktion i det først felt. Forneden ses hvad jeg vil producere og det er også det jeg får. Måske er de 50 som står på niveau 2, det standard tal og som ikke tager hensyn til hvilket level som "den blomstrende...
  9. I spiret : Kan ikke se erfaringspoint

    På PC Når man åbner spiret og derefter åbner så man se medlemmerne. Så holder man musen over punkter med gevinst. Så kan man se gevinsterne, men man kan ikke se at det giver 4000 erfaringspoint. I APP Da kan jeg godt se dem som vores broderskab endnu ikke har nået at vi vil få 4000...
  10. På wiki til kapitel 19

    Der mangler et blomster ikon der står 25px (på engelske wiki kan jeg se billedet) https://dk.wiki.elvenar.com/index.php?title=Hævnens_fæstning
  11. Antændte metalbarrer hos handelsmanden

    I App Handelsmanden fane : tilbud knap : krav så står der "antændte" vælger jeg knappen Tilbud, så står der "antændte metalbarrer" Der skal vel stå det samme Fejlen er rapporteret 11. juni 2021 og 5. august 2021, det er stadig ikke rettet...
  12. BS fordele

    13. dec. 2021 starter broderskab fordele. Trykker du på broderskabs banner, ser du et faneblad ”Fordele I fanen oversigt er der et niveau, som vil være et tal for antal niveau Broderskab (BS) har valgt. Da level starter i 1 før første valg, så niveau tallet er et højere end antal fordele der er...
  13. Nabohjælp på rådhus

    hvis jeg får nabo hjælp på mit rådhus. hvor meget eller hvor mange kan der gemmes ? hvis jeg f.eks ikke tager mønterne fra rådhus i et par dage, er alt gemt eller hvor kan jeg læse om grænsen? Dette står i wiki Bygning Betingelser Aktion Effekt Rådhus Kan modtage ubegrænset hjælp hver dag...
  14. Problemer med spillet

    Nogle melder om sort by. på app skriver noget med nye bygninger og mgl internet. der kræves download af spillet, men i AppStore er der ikke ny version
  15. Broderskab eventyr

    I sidste event var der en nedtælling til start. det ville være super, om der også kunne være sådan en nedtælling til Broderskab eventyr. vi ved at der nok starter BE i denne uge, men hvilken dag og klokkeslæt? nogle gange er vi heldige at få varsel 2 dage før.
  16. 999 Visning i militærlejr

    På PC åben kasserne fane militærlejr Har man flere end 999 tropper, kan de ikke vises. Så man tror, at det man producere forsvinder. I APP Da vises det korrekt NB! Det er ikke hos mig, men en i samme BS, så skal du vide bruger, kan du få det ;-)
  17. Kapitel 18 Købmanden

    På nuværende tidspunkt mangler der hjælp til hvordan Købmanden fungere. Når du har opgraderet handelsmanden til lvl 7. Så kommer der en fane med købmand (se fil=købmand) Du kan købe disse købmænd som du har i 20 dage. (handel1) Du kan sælge dine stigende vare (handel2) Antal du kan sælge ad...
  18. Hopper til start i kapitel 1 i Opfind

    I APP I går formiddag når jeg trykkede på opfind, så kom jeg til slutningen af kapitel 17, hvor jeg så kunne fylde VP. I går aftes kunne jeg så tage "Lykkens Orakel" i opfind nu sker der så følgende: 1. opfind 2. Står i første felt i kapitel 1 3. tryk på ikon til kapitel 17 4. bladre hen til...
  19. Fejl i tekst i Magisk akademi

    I magisk akademi Har jeg fået tilbudt konvertering af askeføniks artefakter (Fonikstilbud) Når jeg ser teksten står der flammeføniks (fonikstekst) Der skal stå Ildføniks (ildfoniks)
  20. Turnering ændret fra 4 til et møde

    teksten skal korrigeres da der ikke længere er 4 møder i en provins. https://dk.wiki.elvenar.com/index.php?title=Turneringer
Top