• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. Darla

    Elvenar fylder 8 år!

    Hvad er der egentligt at sladre om ? Det er MIN opfattelse at de grupper jeg færdes i, der hjælper man hinanden med spillet, man svarer altså på spørgsmål, det er så op til en selv at sortere i svarerne. Jeg ville dog elske at forum her var sådant, et flow af spørgsmål og svar. Men jeg holder...
  2. Darla

    Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

    Det ville være skønt hvis man kunne sælge/bytte det man har på lager. Evt en helt ny funktion hvor man satte til salg, og man optjente en slags mønt man så også kunne købe for. Dermed kan hver spiller selv bestemme hvad der er vigtigt for deres spillestil.
  3. Darla

    Elvenar fylder 8 år!

    Tillykke til vinderne. Jeg syntes man burde lave flere tiltag/konkurrencer for at få flere på forum
  4. Darla

    Feedback og kommentarer - Drømmenes Sæson

    Syntes disse opgaver er lidt irreterende under BE, da ens værksteder ofte er optaget af BE opgaver..nogen gange falder de godt i hak men feks opgaven med at lave brød eller enkle redskaber i daglige opgaver... ikke passer med BE Man kan så med ugentlige opgaver sende dem i køen og håbe de...
  5. Darla

    Fordele: nabohjælp

    Noget nyt omkring det her? Vi har snart ikke flere muligheder for at købe andet end Spir eller nabohjælpen.. ja jeg ved vi kan placere point om men...er vist lidt doven der *S*
  6. Darla

    Ensembler registreres ikke i Harmonilunden

    de bliver *brugt* hver opgradering, så du skal have flere uden at slette de brugte
  7. Darla

    Fejl i dyrefoder bonus

    den vittig vaskebjørn giver ikke bonus til produktionen , kun den EGENS produktion, dvs når du høster selve vaskebjørnen vil den give 300% i xxx antal timer/dage Man skal selv vælge varen, som skifter efter kapitel. Den er en god kilde til FRØ især når den er fodret.
  8. Darla

    Den store udgravning (Amuni 2023) - Feedback og kommentarer

    er enig, normalt hed det sig at det bedst kunne betale sig at købe de største pakker. På beta købte jeg lidt flere små pakker da jeg ellers gik i stå på kortet....
  9. Darla

    opstigende vare

    Der er desværre nok ikke mange der læser forum... Men der er en løsning, prøv at finde nogle spillere der laver de varer du mangler, det kan være de også mangler dine varer, og aftal feks en samhandel ( prøv evt også dit eget broderskab) Skriv i din broderskabs chat at du har lagt handler ud...
  10. Darla

    Feedback og kommentarer - Drømmenes Sæson

    Igen....mangler der oversættelse
  11. Darla

    BYTTEMARKED FOR **OPSTEGNE VARER**

    Når man handler med handelsmanden får man jo varerne med det samme, det er rigtig man skal vente for at sætte en ny handel op enten de 6 timer eller til ens handler er taget. Det er ikke altid den samme varer der er mange af, syntes det varierer som flere og flere låser op for kap 19 og kap20...
  12. Darla

    Feedback, gode råd og kommentarer - Kedlen

    kan se der kommer update den 19/1 : Vi har som sædvanlig rettet en række mindre fejl, hvor i her ser de vigtigste: Vi har rettet en visningsfejl med værktøjstips som ikke viste effekter fra forhistoriske vidundere. En visningsfejl i studiefasen af kedlen er rettet, som viste en forkert værdi...
  13. Darla

    Feedback, gode råd og kommentarer - Kedlen

    Det er det samme i browser vers.
  14. Darla

    Feedback, gode råd og kommentarer - Kedlen

    der mangler oversættelse her
  15. Darla

    Feedback, gode råd og kommentarer - Kedlen

    også testet på BETA, er enig, hvor ser vi effekten UDOVER ikonerne er aktive i MA. feks Gernerralens kaos eller hvad den hedder på dansk , hvor ser jeg at mine styrker fra kersernen nu er stærkere, hvor åbner jeg henne? og ser en grøn pil som indikerer boost.
  16. Darla

    Feedback og kommentarer - Vintermagi 2022

    opgave 46. use coin rain x3 . det hedder møntregn på dansk. Teksten er ikke blevet oversat
  17. Darla

    Reelle Handler

    Tak for *svineren *i post sputnik.... og for at antage jeg ikke ved hvad jeg skriver om eller taler om. Hvis det er muligt Sputnik, kan vi så holde det på forum og ikke sende privat post? *ønsker sig en ignore funktion i Spillet.....*
  18. Darla

    Lykkens Orakel

    Vidunderet. Kan teksten ikke sige * når du fremstiller noget i MA * end bare når du fremstiller noget... det er godt nok dårligt beskrevet...sorry
  19. Darla

    Reelle Handler

    her er jeg fuldstændig enig med Eltina Jeg har også aftalerne på plads, første priotet er mit Broderskab, handler med dem der er i kap 19 og kap 18, dernæst er det venner, bekendte naboer som jeg betragter som fair og hjælpsom jeg gerne handler med. Og ikke alle broderskaber *bekriger hinanden*...
  20. Darla

    BE 21.07 2022

    Nu virker det igen på PC
Top