• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. Darla

    Lykkens Orakel

    Vidunderet. Kan teksten ikke sige * når du fremstiller noget i MA * end bare når du fremstiller noget... det er godt nok dårligt beskrevet...sorry
  2. Darla

    BE 21.07 2022

    kan ikke se præmien ved at klikke på top flaget på 1 sti
  3. Darla

    Broderskabs Eventyr ikke annonceret ?

    Jeg ser flere opslag på nettet omkring BE annonceret til den 07/10 .. er det ikke annonceret på DK serveren..og evt hvorfor? Ved godt vi ikke altid kan forvente at få besked, men undrer mig hvorfor vi ikke skal have besked hvis andre evt får det.. og de 2 dages varsel er nu rare at have ved evt...
  4. Darla

    RomerRiget Søger

    RomerRiget søger medlemmer: RomerRiget er et broderskab med mål om at være et top broderskab, vi har lige mistet vores leder, og dermed også nogle medlemmer men vi kæmper videre. Vi tager 10 kister + .. var før på 15-16 stks. Der vil vi gerne op igen :-D Vi har guld uge i Spiret hver 6 . uge...
  5. Darla

    Runer vundet i tunneringen

    Er der overhovedet nogen logik i hvad man vinder i tunneringen ved feks 10 kister ? Jeg syntes da jeg startede ( December 2019 ) var det mere en blandet landhandel..ret tilfældigt hvad jeg vandt. Nu vinder jeg .. syntes jeg, har ikke helt holdt statestik..mest runer til det kap jeg er i eller de...
  6. Darla

    login on med Apple ID

    Har en ven der spiller. Han bruger apple ID logon på sin mobil Han var på besøg og vi ville prøve at logge ham på, på PC MEN af en eller anden grund kunne han ikke logge på med Apple ID på PC'en. Vi prøvede på min PC, som ikke er en mac book som hans var.. det virkede fint men altså med et...
  7. Darla

    bygninger der er udløbet

    ØNSKER mig en måde at se en bygning er udløbet.. ja jeg ved godt man kan se det ved at åbne den... men ind imellem får jeg *gemt en bygning et sted* og finder den så ved oprydning... selvfølgelig udløbet... ville være fint med et stort rødt ! hen over bygningen eller nowet..... :-P
  8. Darla

    kap IV

    ved ikke om den er oplyst: opgaven hedder forsk i menneskets forhistoriske vidundere. Men i udviklings træet hedder det ; ældgamle menneskeskabte runer opgaven er for menneske racen kap IV, vil tro det er opgaven lige før forsk i advanceret Spejder...
  9. Darla

    DK facebook

    Der er oprettet en facebook gruppe DK arendyll elvenar. Ønsket er et sted man kan diskutere spillet og dele og spørge etc. Ikke alle bruger Facebook, men er et tilbud. MIT ønske er at nogle vil dele admin ansvaret og at I vil dele budskabet at den findes. Nogle BS har modtaget post men jeg kan...
  10. Darla

    Konvertering af 2020 artefakter

    Hvorfor er det at det udløber, denne mulighed i Akadamiet før vi har haft et BE og dermed kan tage gevinsterne derfra og lave om fra 2020 til dem fra 2019 ?? Personlig gør det at jeg absolut ikke kan finde motivationen til at gennemføre endnu et BE Jeg har hørt fra flere at de ikke bryder sig...
  11. Darla

    Nyt BE ? Nyt kap

    Er jeg den eneste der syntes det er alt alt alt for tidligt med et nyt BE ???? (annonceret på Beta.. billeder lånt fra facebook) Skal godt være nogle gode præmier før jeg orker det igen.. man får slet ingen pauser til at udvikle ens by..ens gæste race må altid vente... Syntes dog det er...
  12. Darla

    Relikvier og boost

    Jeg spiller på PC. Undrer mig over når jeg får boost fra relikvier via verdenskortet fra provinserne så kommer der en fin notification op at boost er øget med xx antal procent Hvis jeg feks laver 5 relikvier akadamiet eller får en fra nabo besøg, får jeg aldrig besked når boost øges med x antal...
  13. Darla

    Ny forum troll er født

    Det er god tone lige at præsentere sig selv, så her er den nye forum troll :-D Jeg har *kun spillet få mdr* men er typen der går all inn og samler informationer så derfor læser jeg ALT om spillet, og selvom det ikke pænt er prale så er jeg typen der sjældent gør noget halvt, det er alt eller...
  14. Darla

    Sweet Lions - 10 kister BS søger

    Hvor er det lidt trist at se at her er så *dødt* men vi prøver Sweet Lions søger 1 spiller men vi kan vente på den ene der passer ind. Vi har siden december 2019 lagt stilen lidt om og er gået fra hygge til at ville frem :-D Derfor har vi udskiftet i spiller truppen. - Vi søger dig der ELSKER...
Top