• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. Itzica

    Troldmændenes Pilgrimsfærd - Feedback

    Ah ja det har jeg været igennem :)
  2. Itzica

    Troldmændenes Pilgrimsfærd - Feedback

    Ok sejt, men skal lige høre Hvor og hvordan gør man det, er ikke sikker på jeg har gennemført nogen introduktion ?
  3. Itzica

    Troldmændenes Pilgrimsfærd - Feedback

    Jeg har set videoen, men den nævner - for så vidt jeg forstod- ikke noget om hvilke bygning/er man skal have eller hvor man får lærlingene fra, ej heller om det kræver man nået til et bestemt niveau. Jeg har kun spillet nogle dage så kan godt ske der er info jeg har misset.
  4. Itzica

    Troldmændenes Pilgrimsfærd - Feedback

    Hvordan deltager man Troldmændenes Pilgrimsfærd? Kræver det et opnået niveau? Hvordan får man lærlinge og det magiske tårn?
  5. Itzica

    Emojis i chatten og mails

    Forhåbentlig med emojis :p hehe.. tak .. sætter jeg pris på :)
  6. Itzica

    Emojis i chatten og mails

    Æv, nej har lige prøvet både i mail og chatten det virker ikke :( jeg spiller på iPad og iPhone måske det virker på Android ?
  7. Itzica

    Emojis i chatten og mails

    påske Kylling :D, Jamen det er Da også en sød en.. Det ville også være godt med en World chat I spillet. Det må kunne lade sig gøre, man ser det i andre spil. Man kan håbe det er med i fremtidige opdateringer ❤️
  8. Itzica

    Emojis i chatten og mails

    Ah tak.. det var det du ville i din mail .. gotcha ;) Er ikke helt med på hvad du mener mht chatten, kan man bruge samme koder i chatten? Det har ikke virket for mig, men måske det skyldtes at jeg spiller på iPad?
  9. Itzica

    Emojis i chatten og mails

    :) ;) 8-)
  10. Itzica

    Emojis i chatten og mails

    Hvordan får du emojis med her? Det var kun mit hjerte der kom med - sucks .. hehe håber min emoji kom med nu
  11. Itzica

    Emojis i chatten og mails

    Jeg mangler at kunne bruge emojis i chatten og i mails, syntes jeg klart skal være en prioritet ja der må gerne klappes for dette yderst vigtige indlæg Faktisk er Jeg overbevist om, at langt flere spillere ville blive mere grebet af spillet - og ikke kun grebet af det men også være mere...
Top