• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. Leifotto

    byggefelter

    Den har jeg du, kan flytte, og arrangere ting, og få din by som du gerne vil have den. MEN derefter kan du så gøre det hele igen i din by som vises i 3D
  2. Leifotto

    byggefelter

    hvis der var et ekstra ikon i hovedmenuen hvor man kunne ændre byen fra 3D til 2D. så ville det give et bedre overblik når man flytter huse OSV.
  3. Leifotto

    Feedback og kommentarer - Ny mulighed for brug af ekstra runeskår

    Det lyder fint, bliver de runeskår taget fra samme vidunder som de bliver placeret i
  4. Leifotto

    Feedback og kommentarer, Efterårets dyrekreds 2021.

    for dårligt man ikke kan nå, "med mindre man bruger en hel masse diamanter" at udvikle rød pandamester til niveau 10. Skyldes man kun kan lave opgaver en gang om dagen, jo hurtigere du er jo før slår den over til en gang dagligt :(
  5. Leifotto

    Hvor får jeg affald fra - ork

    I Orkernes samlingspunkt. kan man lave 4 forskellige ting, MEN hvad skal man bruge BYTTE til ?
  6. Leifotto

    forskning

    Tak den vil jeg prøve at se på :)
  7. Leifotto

    forskning

    Tak for hurtigt svar, jeg er i broderskabet " Chillers " De er flinke til at hjælpe, og købe også de ting jeg sætter på marked :)
  8. Leifotto

    forskning

    Jeg startede d. 3-jan så er ganske ny i spillet, derfor mange spørgsmål som trænger sig på, selv efter at have studeret WIKI, så er rigtig glad for at få del i jeres erfaring. Her kan i se hvor jeg er nået til nu https://prnt.sc/y04h0t. Kampe/forhandling for at åbne provinser de første 3...
  9. Leifotto

    forskning

    Skal jeg købe krystal og skriftrullefabrik nu eller kan jeg vente til senere i spillet ? :)
  10. Leifotto

    forskning

    skal man forske i alle ting for at komme videre https://prnt.sc/xuvuuo jeg har ikke krystal og skriftrullefabrik da de ikke giver bonus, så mener det er spild af tid og videnspoint at udforske disse :)
Top