• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. qwertyuiop

    Royal Restaurering

    Det er en fremragende opdatering med listen over byens ressourcer. Det giver et hurtigt overblik. Og skønt at vi hurtigt kan se antal arbejdstegninger. Tak for det! Kunne man evt. få royalRestaurering med på listen? Ved godt at den ligger som velsignelse, hvor man kan se sit antal. Men tænker...
  2. qwertyuiop

    En IDE

    Læs det hele? Sputnik... Jeg har skam læst hele din besked. Det er normal kutyme at citere den del, man selv har en kommentar til, så folk kan se hvilken pointe man ønsker at fremhæve. I modsætning til at citere hele beskeder, som du lige har gjort - det giver ingen fokus på hvad du mener. Ok...
  3. qwertyuiop

    En IDE

    Du mener altså ikke at en (næsten) gratis reklameplads og en glad spiller, er til fordel for INNO? Jamen ok. Så må jeg komme til fornuft. (-:
  4. qwertyuiop

    En IDE

    betal 1.000.000 fragmenter - og få tilsendt en tshirt med noget logo fra innoGames eller elvenar. Eller med noget fjollet tekst "Denne Tshirt kostede mig en frygtelig masse formularfragmenter". --- Spøg til side. Mere seriøst... Kunne man betale en mængde fragmenter, for at konvertere én vare...
Top