• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. Alfhild65

    Feedback og kommentarer, version 1.167

    SÅ super skønt, at spillet ikke længere fryser i alt ml 2 til ca 14 sek af gangen Den app-fejl opstod efter opdatering i starten af december, så nu kan forskellen virkelig mærkes
  2. Alfhild65

    Feedback og kommentarer, version 1.165

    Bang! Et brutalt blik og tryk, og hurra nu er opdatering tvunget igennem og det ser sørme ud til at spillet ikke fryser mere (ihvertilfald ikke hos min primær-profil)
  3. Alfhild65

    Feedback og kommentarer, version 1.165

    Hejsa Eltina Jeg har tidligere i dag tjekket app store, og selvom listen over opdaterede og fejl-rettede apps var lang, var Elvenar ikke iblandt. Derefter søgte jeg spillet frem, men der stod bare “Åben”. Prøvede at åbne gennem app store, men den kører stadig samme version. Nu krydser jeg alt...
  4. Alfhild65

    Feedback og kommentarer, version 1.165

    Mit Elvenar fryser stadig; låst skærm i ml 2-14 sek. og nogen gange ved hvert 2. klik gennemsnitlig. Min Ipad er forlængst opdateret til ios 16.2, mens Elvenar-appen ikke har opdateret siden 6/1-23 i app-store, hvor der pt ikke ligger nogen nyere versioner. Mit spil viser dog version dk 1.167
  5. Alfhild65

    Feedback og kommentarer, version 1.165

    Selv tak Galadan, men er det mon noget der bliver rettet? Fejlen opstod efter opdateringer i starten af december og godt nok kan man vænne sig til meget, men det vil være godt at vide om der arbejdes på sagen eller om IG bare gerne vil udfase app/tablet-delen af spillet
  6. Alfhild65

    Feedback og kommentarer, version 1.165

    Hej Galadan og godt nytår jeps, spillet/byen fryser stadig ved ca hvert 3. klik i ml 2 til ca 12 sekunder. Særlig slemt er det ved listerne med Fortids Vidundere, formularer, bygninger og nabohjælp.
  7. Alfhild65

    Feedback og kommentarer, version 1.165

    IPadOS 15.7.2 7. generation IOS 15.7.2 GB 128
  8. Alfhild65

    Feedback og kommentarer, version 1.165

    Apple her - spiller på Ipad og bruger primært appen, da min by mm er helt mørklagte når jeg bruger ipad-browser; Safari. kan nu alligevel bedst lide at bruge appen, da spillet så er visuelt større ( = tydeligere). håber inderligt, at problemet med frys af byen (nabohjælp, høst, turnering...
  9. Alfhild65

    Feedback og kommentarer, version 1.165

    Jeg spiller på ipad og bruger appen. Tror det samme er gældende for Eltina, da hun jo også har skrevet APP i øverste linie :)
  10. Alfhild65

    Feedback og kommentarer, version 1.165

    Jeg har præcis samme oplevelse. Og det gælder både stor og lille by. Spiller spillet på Ipad/APP.
  11. Alfhild65

    Feedback og kommentarer, version 1.142

    Jeg fjernede fluebenet onsdag i sidste uge (der var funktionen der stadig). Halvanden uge med minus aktive naboer går virkelig hårdt ud over ens kultur og specielt handel med T1-T2 og T3 varer….. der er stort set ingen handler mere. Gudskelov for ens BS. Nå men havde ivrigt set frem til at få...
  12. Alfhild65

    Problemer med spillet

    Godt bud med udbyder, bortset fra, at der ikke er problemer med andre lignende spil på Ipad og ej heller med Elvenar på min mobil (bortset fra størrelsen ) Bruger selv Telenor til både mobil, Ipad og tv-streaming.
  13. Alfhild65

    Problemer med spillet

    Idag stadig problemer med spillet (app). Det lukker ned/crasher inden man kan nå noget som helst. Har opdateret til seneste version og har rigeligt med plads på Ipad. Det ser ud til at de også har server-problemer i andre lande (iflg facebook). rettelse: ca hver 4. gang kan man lige nå at være...
  14. Alfhild65

    Hej hej,

    Halløj Jouquard :)
  15. Alfhild65

    Feedback og kommentarer - Fedronningens Have

    Ahhh, så giver start-drillerier god mening :)
  16. Alfhild65

    Feedback og kommentarer - Fedronningens Have

    Og nu kører det. iiiihh en masse frø der skal samles - okay; planteskovle er det vist
  17. Alfhild65

    Feedback og kommentarer - Fedronningens Have

    Me too :)
  18. Alfhild65

    Fønikskultens opstandelse - Feedback og kommentarer

    Tak for svar Det opdagede jeg også, efter diverse screenshots og troppe-optælling. Jeg finder selv ud igen
  19. Alfhild65

    Fønikskultens opstandelse - Feedback og kommentarer

    Det er ikke alle præmier fra kisterne, der ryger ind på ens lager. Har tidligere haft det på fornemmelsen, men blev sikker idag efter at ha’ vundet hhv sværddanser/akrobat og en bataljon fra lejesoldaterne - ingen af dem ligger på mit lager, heller ikke efter genstart af spillet. Har dog fået...
  20. Alfhild65

    Hej og hilsener fra Alfhild

    Du har helt ret; spillet bliver SÅ meget bedre, når man er i et broderskab Jeg tænkte i starten at flyve solo, men fandt hurtigt ud af, hvor mange ting der bliver sjovere, nemmere og ikke mindst åbner for adgang til .... øhh... er det Spiret eller turnering man kun kan deltage i som medlem af...
Top