• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. opstigende vare

    du ved da ikke hvad du taler om . det hele er næsten fyldt op med latterlige griske handler. jeg kan ikke få de vare jeg skal bruge på grund af nogle mennesker kun tænker på sig selv. og ikke sine medspiller. så ti stille tak for dumme svar kan jeg ikke bruge
  2. opstigende vare

    Nu går det da helt galt igen med vare ,der lægges fuldstændig uretfærdige handler op . jeg kan ikke forstå der ikke sættes en stopper for den rovdrift. jeg er meget utilfreds med dette. her mener jeg udviklere af spil burde tage sig alvorligt sammen.
  3. Reelle Handler

    ti stille ,
  4. Reelle Handler

    det er jo kun fordi du ikke er nået så langt i spillet og du sidder og udtaler dig om noget du ikke ved , og det tilladt at skrive på alles mail. sputnik har kun prøvet på at forklare dig om de nye opstegnende vare, og besjælede vare, da du jo kun er i kapittel ca 8, så tag det lidt med ro, er...
  5. Reelle Handler

    JEG SKRIVER IGEN ANG, OPSTEGENDE VARE, JEG SIDDER KONSTANT IKKE AT KAN FÅ DE VARE JEG SKAL BRUGE , DET ER DA UTROLIGT AT DET IKKE BLIVER LAVET OM TIL AT VI KUN KAN HANDLE T1 TIL T1 OG T2 TIL T2, DER LIGGER OVER 100 SIDER MED FULSTENDIG UMULIGE HANDLER PÅ KRYDS OG TVÆRS , TOTALT KAOS , DET ER...
  6. Reelle Handler

    JEG GIVER DIG RET SPUTNIK, NU HAR JEG SKREVET MED EN DER HEDDER DIGMIG, OG HAN FATTER IKKE EN SKID OM DE ELENDIG HANDLER PÅ TVÆRS , MEN DET GØR BARE JEG IKKE HJÆLPER MERE, DET ER UMULIGT AT KOMME FREM I SPILLET PÅ GRUND AF IDIOTER. SÅ JEG VIL SOM SPUTNIK OGSÅ BEDE OM AT FÅ STOPPET DET MED DET...
  7. Reelle Handler

    Hej alle :) Nu er jeg endelig kommet på herinde, det har jeg ikke kunne finde ud af før nu, jeg har et stort suk,,, det er nogle slemme handler der ligges op i opstegende vare , jeg har store problemer med at få de vare hjem som jeg skal bruge, da der læggers handler op der T2 vare og vil...
Top