• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. en ide eller 2

    var det ikke her man skulle komme evt ideer ? kunne man så ikke få et svar af en eller anden slag,, evt bare et 1. jamen det giver jeg videre eller 2. det tror jeg ikke kan komme på tale eller måske bare et 3. læst giver da i hvert fald ikke lyst til at tænke videre på kreative ideer... :-/
  2. en ide eller 2

    Nu har vi fået muligheden for denne TusmørkeføniX, så syntes jeg det kunne være en dejlig detalje, at man efter man har fodret den, så også faktisk kunne se hvor mange tropper den har genoplivet i den 12 timers periode der er gået... Det kunne fedt lige at få af vide hvor meget man har fået for...
  3. manglende velsignelser

    hmm nå ja , der er jo nok ikke noget at gøre ved det... men dog irriterende når jeg nu lige er oppe i de dyre provinser og MEGET gerne ville have nogle tropper retur,, :-( hvis nogen har ansvar for at slette tråden, så kan den slettes nu...
  4. manglende velsignelser

    hejsa, jeg sidder og kæmper i turneringer og opdage at stort set alle mine velsignelser som gendanner tropper er VÆK? kan der være sket en opdaterings fejl, og kan det på nogen måder tjekkes ? jeg gemmer dem nemlig i de 8 uger hvor jeg ikke bruger dem, men kun i ståltuneringen, hvor jeg...
Top