• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ændringer til spillerflytninger, feedback og kommentarer.

Silvertoe

Member
Tja - jeg kan samle nogle mil. mønter på landkortet - hvis jeg ellers orker det. Jeg har fået en hel del naboer med rimeligt ublu handler - så dem springer jeg over. Jeg har også fået nogle få spændende, givende nye bekendtskaber - men begejstret - næh, det er jeg egentlig ikke.
 

Sputnik

Active Member
Jeg er mere tilfreds med de nye små spillere der er kommet ind i mit gamle verdenskort,
efter mange **inaktive** + byer der ikke gav nabohjælp er fjernet.

Yder man ikke selv nabohjælp skal man overhovedet ikke forvente det mindste.
Jeg har kun set enkle klager over det er blevet dårligere efter disse forflyttelser af de der er inaktive og dem der ønsker det her på *Forum*.
Der er ikke mange udenfor Forum der er utilfredse.

@Silvertoe Jeg ser du er lukket ud i det nordlige nordnordvest hjørne , jeg ved ikke hvad kategori og taktik der er flyttet efter, for der kan være mange..... de kan have flyttet efter at fjerne dem ud til kanten som ikke yder **nabo-støtte** eller er **inaktive** eller ikke **udvider byens point** og mange andre forskellige ting.

Eller alle der er mest aktive til at yde **nabohjælp** til andre ind til de bedste steder.

Her må @Galadan give et seriøst svar på hvad der er flyttet rundt efter. ?

Jeg var klart tilfreds med de ca. 45--50 stk. jeg før i tiden fik daglig, men i dag er jeg meget tilfreds med det utroligt store antal jeg har, der er klart mellem 90--120 stk. der giver støtte.

Der er kun en ting her jeg vil kunne råbe og skrige i hovedet efter opretterne da
@Galadan ikke kan klare det.....

(få så nabostøtte besked øget til 100/150 stk & skilt nabostøtte & handel ad).
Det er da kun en kæmpe idiot der ikke kan det i et spil som dette.
.
 

Silvertoe

Member
Jeg giver dig ret, Sputnik, det kunne være rart at kende kriterierne for udflytningen. Jeg har 60+ provinser, der giver mønter. Konverteret til VP er det naturligvis ok - men lidt træls. Jeg tror ikke min flytning har beroet på manglende deltagelse. Jeg spiller hver dag :)
 
Så vidt jeg forstår, skulle den store flytteoprydning være færdig.
Derefter vil der komme automatiske småflytninger hver mandag.
Så der er håb forude :)
 

Darla

Active Member
har også forstået det sådant at der vil være små flytninger hver mandag. Betyder vel også man skal kigge på verdenskort lidt mere og små handlerne i trader for at hjælp nye på vej osv
 

Eltina

Active Member
jeg ved på beta foreslog jeg, at alle der ikke havde været logget på i et år blev flyttet væk, jeg ved ikke om det er det der har været flytte kriteriet.
men efter jeg er blevet flyttet, er nogle som ikke har været online i et halvt år flyttet med.

når vi skal finde nye medlemmer, anvendes elvenstat, for at finde aktive byer.
jeg har derved fundet rigtig mange broderskaber hvor alle er inaktive.
så i listen med alle byerne, at kunne se sidste online eller en måde at kunne vælge aktive byer, derved vil det være nemmere at finde byer der ikke er i et Broderskab eller som er ene i et Broderskab og derved kunne invitere dem.

Jeg har fået masser af nye nabo der giver nabo hjælper.
det er så mange at det ikke kan vises i notifikation.
jeg har også fået et par naboer, som lægger 0 og 1 stjernet, og de er ikke helt små handler, så det ville være rart hvis man kunne vælge kun at se 2 og 3 stjernet.
jeg hjælper gerne små spiller men at forære 100k varer til nogle man ikke kender ;-(
 
Senest redigeret:

bambi

Active Member
Først og fremmest er det da dejligt at der endelig ser ud til at ske noget omkring inaktive naboer på en regelmæssig basis.

Desværre må jeg lige som @Silvertoe se mig lidt snydt, for jeg "hænger" også lidt i udkanten af kortet og er ikke blevet flyttet længere ind og chancerne for at det sker er jo nok ret små, da man som en spiller der har udforsket en del på Verdenskortet har mindre chance for at blive flyttet, da det sikkert stadig skal være en plads helt magen til, som der skal blive ledig længere inde på Verdenskortet for at man bliver flyttet.

Bare lidt ærgeligt at selv spillere som har udforsket mere end mig er blevet flyttet til et andet sted - om de så er kommet til et bedre er svært at sige for de kan jo være blevet flyttet andet sted i udkanten af Verdenskortet, men hvor de alligevel er lige kommet lidt tættere på midten.

Det som jeg desværre ser som en større udfordring i denne automatiske flytning hver mandag (som jeg også har forstået det) er, at de evt. nye spillere der vil komme ind på Verdenskortet fremover har en god chance for at kunne blive flyttet længere ind på Verdenskortet inden de bliver for store når der kommer åbninger, hvilket jo desværre betyder at der kan gå rigtigt langt tid før nye spillere der kommer ind i mine yderste ringe kan komme til at besøge mig for der går jo trods alt en rum tid før en ny spiller kommer til at besøge en i 16. ring og chancen for at de når at blive flyttet eller stopper med at spille inden da er måske større.

Så ja, fedt at der ikke er så mange inaktive spillere længere og heldigt for mange at de har fået flere aktive spillere - bare kedeligt for os med et stort Verdenskort i udkanten, som er blevet "lidt" efterladt igen.

Igen kan man jo så sige, at det viser at der er god grund til at være i et Broderskab, så man ikke er afhængig af naboer til at tage ens handler med Standardvarer - hvorfor der egentlig ikke åbnes for at alle bare kan se dem forstår jeg sådan ikke helt - alle kan jo se Besjælede og Opstegne varer. Omvendt er lageret så stort, så det kan være lige meget bortset fra at man kunne hjælpe nogle "små" spillere med at tage deres handler.

/bambi
 
Top