• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

1

DeletedUser461

Guest
Jeg vil gerne vide om du bliver kicket 2--5 x af serveren når du vil joine serveren.
Jeg gør ikke.

Jeg vil gerne vide om du kan bevæge dig frit rundt imellem de forskellige Biblioteker.
Uden problemer

Jeg vil gerne vide om du får svar.. **venter svar fra elvenar.forum.com** op til flere minutter når du vil joine eller skifte imellem Bibliotekerne eller bare bliver kicket.
Ingen af delene

Jeg har haft dette problem siden kl. 16.30 d.04.08.19..... joined med en anden profil, uden problem, men kort efter (et par timer efter) at profilen var røbet hvis det var , skete det også med denne.
Det er sur ræv for dig.

Nu bevæger jeg mig skjult rundt med en gammel profil , uden problem (som ikke er oplyst er min) .....
Hmmm.... mon det er lovligt?

dette tyder på at en vis person der har adgang til forum's Styrings--BIOS sætter blokeringer op ved bestemte personer.
Det eneste, dette tyder på, er, at du har fået et ban eller et soft-ban, og at det bliver håndhævet.

Har du disse oplevelser hver dag eller ej. ? ?
Ej!
 

DeletedUser435

Guest
LOL

well BIOS er et basic input output system der initialiserer de forskellige hardware enheder der får en computer til at starte, dens basis funktion er at informere resten af computeren hvad for enheder der er tilsluttet... den kan man sku ikke udelukke folk i!

faktisk fungerer BIOS kun på 32 bit, hvorefter et OS, et såkaldt styresystem kan overtage og tolke i 64 bit. der er lavet en 64 bit lignende software der hedder UEFI, eller i daglig tale EFI

det er NÆPPE der man udelukker brugere, men jeg er glad for du ØSER ud af din omfattende viden...

hvis man føler sig forulempet, eller mistænker fejl/misbrug i systemer, det værende snyd eller i dit tilfælde en tro på decideret virtuel mishandling (den værende psykologiske tvangstanker eller hvad man finder i bunden af en flaske træsprit), så bør man rejse en ticket til support.

hvis der er hold i en mistanke om snyd/mishandling så er jeg sikker på support vil varetage dine interesser, modsat, hvis det er et biprodukt af for megen ..... så risikerer man jo selv at blive kigget lidt på.

Teoretisk set kan afbrydelser og forsinkelser forårsages, men ikke på hjemmeside niveau... hvis en ondskabsfuld person kender din ip, kan der foretages et såkaldt DoS angreb (denial of service), dette skal ikke forveksles med operativ systemet dos (disk operating system). hvis du er under DoS angreb vil du dog opleve dette på alle kontoer og alle hjemmesider... rettere sagt alt der kræver en netforbindelse, dette kræver dog at den ondsindede person har adgang til mpat (multible points of attack) eller har allieret sig med flere for at skabe mpat... uanset vil din ISP (internet service provider) kunne informere dig om hvor vidt du har været udsat for et DoS angreb.

[Unødvendigt personangreb, fjernet af moderator] // Galadan.

en ting er jeg dog overbevist om, man kan IKKE have flere profiler uden det er pinligt synligt for en intern, hvordan man så bruger de flere profiler, står jo i direkte forbindelse til hvordan man bliver behandlet ud fra dette :)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser435

Guest
hermed sagt, jeg ved jeg fortjener et ban for mine ovenstående udtalelser, og modsat andre voksenbabier, venter jeg på den og accepterer den
 

DeletedUser367

Guest
Det har måske noget at gøre med, at en forum konto er nok - og at man ikke behøver en for hver eneste IG konto man har. Jeg kan da hurtigt tælle at du indtil for nylig havde mindst 4 forum konti.

Det har måske også noget at gøre med, at det ikke er tilladt at rende rundt og trolle under dæknavn.

Og ja, du burde have været informeret om at dine konti blev slået sammen eller lukket, men det er du nok også blevet i enten en PM eller en email ;)
 

DeletedUser367

Guest
Jaja - whatever - du og jeg ved godt begge to hvad der er op og ned i det der ;)
 

DeletedUser461

Guest
Det er svært at komme ind på sin originale profil når ADMINISTRATIONEN skifter navnet på ens profilnavn.....
Det er nok forståligt for en normal person...
Jeg er blevet testet og fundet "neuro typisk" - jeg er altså "normal" - så sig endelig til, hvis jeg skal prøve at forklare det for dig... :)

Og så kan jeg altså ikke forstå din overdrevne hang til at skrive med så store bogstaver... Ja, det forstærker dit budskab, men ikke på den måde, som du nok tror, og budskabet bliver også et andet, end det, du nok selv forventer...
 

DeletedUser435

Guest
Jeg er blevet testet og fundet "neuro typisk" - jeg er altså "normal" - så sig endelig til, hvis jeg skal prøve at forklare det for dig... :)

Og så kan jeg altså ikke forstå din overdrevne hang til at skrive med så store bogstaver... Ja, det forstærker dit budskab, men ikke på den måde, som du nok tror, og budskabet bliver også et andet, end det, du nok selv forventer...

for mig er det ligeledes brugen af farvekridt og caps lock der symboliserer en bestemt mental udvikling :-D
 

DeletedUser286

Guest
for mig er det ligeledes brugen af farvekridt og caps lock der symboliserer en bestemt mental udvikling :-D

Vi havde engang en svagtseende i vores Broderskab og af den grund blev der skrevet med caps lock i tjatten...
Det er nu ved at være længe siden, men vi skriver stadig med caps lock og de nye er også flinke til at gøre det :D

Havde slet ikke tænkt på at det havde noget med vores mentale udvikling at gøre... eller mangel på samme :p

Bacongrisen
Hvis mentale alder ligger på omkring 7 år :rolleyes::p:cool:
 
Top