• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Aktiv broderskab

DeletedUser

Guest
P.t er jeg i et broderskab, hvor det virker til at man ikke er særlig aktiv og/eller særlig hjælpsomme.
Jeg søger derfor, et nyt medlemskab hos et andet broderskab, hvor man hjælper hinanden samtidig med man er social.

Jeg er en voksen spiller, aktiv dagligt.

-Manitou
 

Skolehaven

Well-Known Member
Bare for at du ikke skal føle dig overset, så søger Sunt Primi med jævne mellemrum aktive og hjælpsomme medlemmer, som gerne er lidt sociale. Pt er vi godt nok fyldte, men man ved aldrig hvornår vi igen har et frafald.
 

DeletedUser301

Guest
Hej alle.
Vi søger aktive medlemmer. Vi har ikke de store regler da vi spiller for hyggens skyls, dog skal man give hinanden nabohjælp mindst 4 gange på en uge, uden nabohjælp er der ingen grund til at være i et broderskab, er man forhindret i at give nabohjælp af en eller anden grund så skal man bare give ledelsen besked. Er du/I nye spillere hjælper vi jer gerne i gang med spillet. Kik forbi Little Happy Family og søg om optagelse eller skriv en besked til mig.

Med venlig hilsen
Panther
Leder.
 
Top