• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Aktiv medlem søges

DeletedUser69

Guest
Hej .
Vi mangler en aktiv spiller der ønsker at komme i en aktiv og chattende klan.
minimum krav er du har mindst 50.000 eller flere point
skriv til Gabriel . hvis det har interesse så laver vi en plads til vedkommende
 
Senest redigeret af en moderator:

Skolehaven

Well-Known Member
Så skal den fra jeres 8 klaner som inviterer lade være med at trække invitationen inden man får sagt ja :p
 

DeletedUser70

Guest
der må have været sket en fejl hvis du er blevet inviteret. vi har 3 klaner med hver sin leder og i hver sin pc og egen konto.og i hver ende af landet.
ved godt du skal blande dig for at holde dine indlæg oppe,men du må ikke gå og tro du kommer ind i vores klan.
Vi beder også om AKTIVE medlemmer. hvis folk ikke kan svare inden 3-4 dage max. er de IKKE aktive nok til vores klan.:eek::eek::eek:
 

Skolehaven

Well-Known Member
der må have været sket en fejl hvis du er blevet inviteret. vi har 3 klaner med hver sin leder og i hver sin pc og egen konto.og i hver ende af landet.
ved godt du skal blande dig for at holde dine indlæg oppe,men du må ikke gå og tro du kommer ind i vores klan.
Vi beder også om AKTIVE medlemmer. hvis folk ikke kan svare inden 3-4 dage max. er de IKKE aktive nok til vores klan.:eek::eek::eek:

Jeg er også helt sikker på der er blevet begået en fejl. Den faldt få timer efter at jeg forlod mit gamle broderskab og uden at høre mig ad om jeg var interesseret. Stadig uden jeg havde hørt et ord blev den trukket tilbage mindre end 24 timer efter invitationen var givet.
Holde mine indlæg oppe :eek: nej det er vidst ikke nødvendigt :p Men når I begår sådan en brøler så fortjener det at blive nævnt i Elvenars analer :p Ja jeg kan jo også tage fejl og det var med vilje invitationen blev sendt, og I vil ikke indrømme det?
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg er ikke velkommen :eek: Og alligevel fik jeg en invitation. Det er da selvmodsigende :D

Ja det ved jeg det har de selv fortalt og de er gode aktive spillere, som jeg var meget glade for besøgte så ofte som de gjorde. Havde de blevet længe nok til at se mit svar havde de også læst at jeg ønskede dem held og lykke på vejen. Ikke at I er de eneste der har optaget medlemmer fra mit tidligere broderskab. Det er der faktisk ret mange broderskaber i toppen der har ;)
 

DeletedUser100

Guest
Bare sådan et bette indskud herfra, men måske det også ville være en ide at skrive hvilket Broderskab der søger..? ;) Vi er ikke tankelæsere (eller, ikke alle af os i hvert fald) :D
Selvom top 100 nok er lige højt nok for mig uanset hvad, efter ½ års dagligt spil samt diamantkøb er jeg stadig kun på 20.000 point :p
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det kan du have ret i, men du kan altid søge på deres brugernavn i ranglisten. Så finder du spilleren der repræsenterer broderskabet og kan via ham/hende afsøge om det er et broderskab der er noget for dig :)
 

Eragon

Well-Known Member
Bare sådan et bette indskud herfra, men måske det også ville være en ide at skrive hvilket Broderskab der søger..? ;) Vi er ikke tankelæsere (eller, ikke alle af os i hvert fald) :D
Selvom top 100 nok er lige højt nok for mig uanset hvad, efter ½ års dagligt spil samt diamantkøb er jeg stadig kun på 20.000 point :p
Ja du kan altid finde en spiller på brugernavnet.
Men jeg kan se at du er i et broderskab, så du er vel ikke søgende....!

Men hvis du eller andre aktive spillere heller vil søge efter broderskab frem for spiller navn, så hedder mit broderskab
Det Høje Nord
 

DeletedUser69

Guest
beklager at jeg ikke har skrevet klan så.
Danske legender . vi har også 2 mindre støtteklaner af samme navn for mindre spillere .:)
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg kan ikke se helt hvad det er at man skal bruge støtte broderskaber til..!
Jo selvfølgelig kan man på den måde sikre sig at man får aktive medlemmer ind i det store broderskab, men jeg tænker at det er da ikke så sjovt at være i et af de mindre broderskaber, skal samle små spillere op, håbe at de vil være aktive, ellers smide dem ud, og finde nogle nye små, hvis de er aktive, så bliver de sendt videre så snart de når en vis størrelse.

Hvis man skulle kunne få rigtig glæde af søstreskaber, så skulle man også kunne yde nabohjælp til hinanden, og man skulle kunne handle uden gebyr....
 

DeletedUser100

Guest
Jeg kunne faktisk godt tænke mig at skifte Broderskab, eftersom det jeg er i er temmeligt uhjælpsomt, besøgsmæssigt. Så jeg kunne såmænd have været interesseret nok :)
Jeg var i øvrigt ikke klar over at navnene herinde afspejlede de faktiske spillernavne inde i spillet også, men det ved jeg da så nu ;)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Dejligt :) Håber du fandt et godt sted så ellers kan du også altid bare søge efter et aktivt broderskab. Så skal der helt sikkert nok være nogen der råber højt :p Måske også en lederfra mit nuværende broderskab :D
 

DeletedUser100

Guest
Jep, jeg tror såmænd jeg ligger et opslag op på et tidspunkt :)
 

DeletedUser252

Guest
så lige en gratis reklame til Eragon / Det Høje Nord
er en lille spiller der er modtaget med åbne arme og MEGET hjælpsomme medlemmer også med hjælp til selve spillet og gode handler
og havde vist kun de 10000 point da jeg kom ind vis ikke mindre hehe.
 
Top