• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Aktive medlemmer

Eragon

Well-Known Member
Det Høje Nord har pt et par spiller der er stoppet, og vi søger derfor nogle til erstat deres pladser.

Det som vi forventer af vores medlemmer er at de er aktive, og de kommer en tur rundt og yder nabohjælp mindst 5 gang om ugen (er man væk i længere tid, så giver man selvfølgelig bare besked)

Vi er et hyggeligt broderskab, der ikke lægger så stor vægt på vores rang, det betyder mere at vi hjælper hinanden med vores forskellige boost vare, og at vi alle har det godt, vi har ofte gang i hygge snak i chatten, det er ikke et krav at man deltager, men alle er velkommen til at snakke med :)

Det er selvfølgelig et krav at man taler pænt til og om hinanden både i chatten og i beskeder.

Hvis du søger en aktivt hygge broderskab, så find mig i elver verden og skriv til mig.

Vh.
Eragon
 

Eragon

Well-Known Member
Vil lige sige til evt. interesseret spiller, at selvom vi pt har 25 spiller i vores broderskab, så skal du/I endelig kontakte mig, for vi har et par spiller der er stoppet, og de optager kun plads så slænge vi i broderskabet har brug for den ekstra mønt det giver for nabohjælpen.
Jeg klar til at skifte dem begge ud med en ny aktiv spiller :)

Eragon
 

DeletedUser295

Guest
Hej, jeg er interesserede. Jeg spiller hver dag :)
Har prøvet til finde spiller til det broderskab jeg startede i og får på den mode liv i gruppen. Det lykkes ikke... så nu søger jeg selv til at kommer videre...
kh Flora Aurora
 

DeletedUser343

Guest
Hej, jeg er interesseret. Jeg er ny spiller, og spiller hver dag.
 

Eragon

Well-Known Member
Lige nu er mit broderskab fyldt helt op, men man er altid velkommen til at skrive, for der er desværre hele tiden nogle der stopper.
 
Top