• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

aktivitets oversigt

Eragon

Well-Known Member
Jeg er i et super fantastisk broderskab, hvor alle er parat til at hjælpe hinanden.

Jeg ved godt at jeg altid kan se i chatten hvem der er aktiv i chatten, ved at skrive /who men jeg kunne rigtig godt bruge en oversigt, hvor jeg kan se hvornår de andre har været aktive, for der sker jo desværre at en spiller pludselig stopper, og glemmer at give besked.

Så mit forslag til en lille forbedring af spillet, er at det bliver muligt at se hvornår spillere i broderskabet sidst har været aktiv/online.
Det kunne evt. gøres ved at man lægger en lille "prik" ind i broderskab oversigten, grøn "prik" hvis man har været online inden for et døgn, gul "prik" hvis det er mellem 1-7 døgn siden man har været online og en rød "prik" hvis det er mere end en uge siden man har været online.

hvis man så holder sin mus hen over "prikken", så skulle man kunne se hvor mange timer/dage det er siden spilleren har været aktiv.

Jeg ved at det kan lade sig gøre, for Innogames har det i andre af deres spil, fx The-West
 
Top