• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Alene i verden :)

DeletedUser368

Guest
Hej gæve krigere.
Jeg mangler en klan som gider trækkes med en lille noob. Jeg er aktiv men mangler erfaring. Jeg spiller også FOE og det er herfra jeg kender Elvenar.

Jeg håber der er nogen som vil gøre et stykke humanitært arbejde og lukke mig ind i deres fællesskab, så jeg har nogen og lære af :)

Håber der er nogen som vil give mig en chance. Det er jo som regel dem som tager chancer som også vinder den store jackpot, og det syntes jeg selv at jeg er *LOL*
Ses i spillet.
Baldrian
 

DeletedUser277

Guest
Baldrian, har du kikket på broderskabslisten i spillet og set hvor der evt er plads i en klan?

Tryk på guldpokalen oppe i ve hjørne og så broderskaber, så kan du se hvem der har plads, og du kan ansøge om medlemskab. ;)
 

DeletedUser368

Guest
Tusind tak for jeres hilsner :) Jeg har prøvet og skrive til et par stykker men der bliver ikke svaret. Tænkte at det måske var nemmere og gå herind og søge. Men det er vist ret svært ser det ud til :) Jeg må jo bare okse på og håbe jeg får rigtigt fat i spillet :)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Ja det er ikke nødvendigvis nemt at se hvilke der er nye og gamle broderskaber. Nogle gamle broderskaber er desværre gået i stå og lederen er inaktiv. Så giver det ikke så meget at spørge et sådant sted. Jeg sakl selvfølgelig ikke kunne svare på om nogen bare heller ikke gider at svare en ny spiller.

Anyway en ny spiller skrev til mig den anden dag og søgte råd, hvilket jeg forsøgte at give efter bedste evne. Han er i et broderskab der hedder Virkelighedsfjern. Jeg kender intet til det broderskab, men det er sikkert en mulighed at komme ind der indtil du bliver træt af det og søger videre ;)

Du er naturligvis velkommen til at skrive til mig hvis du har spørgsmål til spillet både her og i spillet. Kig også evt efter de youtube guides jeg har linket til her på forum, eller kig ind til Crazy Wizard eller Elvenarchitect eller spillets wiki, når du søger viden om spillet.
 

DeletedUser368

Guest
Tusind tak :) Jeg ser lige tiden an og så vil jeg benytte mig af din gæstfrihed til spørgsmål :) Hastværk er jo også lastværk :)
 

Eragon

Well-Known Member
Vi er også fyldt op med dejlige aktive spillere, og der er heldigvis ikke nogen der er ved at stoppe, men håber at du finder et godt broderskab :)
 

DeletedUser368

Guest
Tusind tak. Ja mon ikke det lykkedes hvis jeg bare er stædig nok? :D
 

DeletedUser315

Guest
Kontakt spiller Daml - de vil gerne have en aktiv spiller. Broderskabet hedder Nordisk fællesskab. Daml var i "Sammenholdet", men ville prøve at lave sit eget broderskab. Sidste gang vi skrev sammen var de kommet op på 9 medlemmer. Hils fra PNRY - så skal du se løjer!
 

DeletedUser368

Guest
Det lyder da som en god ide..Tusind tak skal du have Pnry :)
 

DeletedUser315

Guest
Har skrevet til Daml og fortalt at du måske kigger forbi. Du ved godt hvordan du finder spillere og broderskaber?
 

DeletedUser368

Guest
Yes!!! Og de har også allerede lukket mig ind så jeg er meget taknemmelig for din hjælp. Dejligt at du gad bruge tid på det. Det er ligesom lidt sjovere og spille når man er i et fællesskab :)
 

DeletedUser372

Guest
Ellers ville jeg gerne have sagt velkommen til mit broderskab,
men jeg kan se du allerede har fundet en anden løsning og det er jo godt, held og lykke derude ;).
og velkommen til Elvenar iøvrigt :).
 

DeletedUser368

Guest
Ja der har været et par stykker og jeg tog den første og bedste og de er helt sikkert også rigtigt søde og hjælpsomme. Men tusind tak for at tænke på mig. Håber det bliver en sjov server. :)
 
Top