• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Alm. opdatering af server

Eragon

Well-Known Member
Kan det ikke være muligt, at Innogames kan vente med at opdaterer server, til efter eventyr..?

Det er nu anden eventyr i træk, hvor jeg bliver smidt af midt i min høst at vigtige emblemer til eventyret...:mad:
det må være muligt at vente de 32 timer til eventyret er slut....
 

DeletedUser

Guest
hej Eragon

Jeg er ikke bekendt med der har været en opdatering idag... måske en genstart af spillets bagvedliggende processer eller lignende... disse kan forekomme når de er nødvendige :-/ har jeg lagt mærke til de som oftest er placeret mellem 13 og 14...
 

Eragon

Well-Known Member
Det skete kl. 14:57 i dag,

Når jeg sidder midt i at tælle, klikke afvis opgaver og lave div. emblemer, så er det maget forstyrrende, og jeg kommer helt ud af mit rytme :-(
 

DeletedUser

Guest
hehe, det kan jeg godt forstå... desværre er den slags process genstarter nogle gange nødvendige for at stabilisere servere inden der opstår problemer... af netop samme grund kan de være svære at udskyde

du kender det garanteret selv fra egen pc... prøv at lade den være tændt i en uge... den bliver "en smule" langsom... og det selvom der kun er 1 bruger på den...

så tænk på en server... ja den har flere ram og mere hukommelse... måske 4 cores... men modsat kun 1 bruger er der jo flere tusinde der tilgår den...
 
Top