• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Alvorlig kritik af support

DeletedUser443

Guest
Hej

Er jeg den eneste som oplever en hoven og en manglede forståelse af de spørgsmål man rejser?

Jeg får ikke svar på mine spørgsmål, jeg føler jeg bliver overset og dårligt behandlet.

Har stadig et ubehandlet spørgsmål stående.

Tænk lige over det, i der sidder i support, er der kun, fordi vi er nogen, som spiller dette spil.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej.

Jeg beklager at der var så lang ventetid på dit svar. I kraft af at vi er frivillige, kan der i travle perioder af vores liv, desværre godt opstå noget ventetid på nogen sager.

Jeg vil se på om det er nødvendigt - og muligt - at rekruttere endnu et medlem til vores team.
 

DeletedUser443

Guest
Hej.

Jeg beklager at der var så lang ventetid på dit svar. I kraft af at vi er frivillige, kan der i travle perioder af vores liv, desværre godt opstå noget ventetid på nogen sager.

Jeg vil se på om det er nødvendigt - og muligt - at rekruttere endnu et medlem til vores team.
 

DeletedUser443

Guest
Kunne man så ikke give et svar, om at i ser på det, sådan at man ikke får opfattelsen af at man ikke bliver taget alvorligt? Går ud fra at dem som sidder i support har en daglig kontakt med spillet, ellers har man da valgt de forkerte personer. Ligesom der skal være en fælles linje som man skal følge.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej igen.

Dit forslag er taget til efterretning - Det vil vi gøre fremover.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej Bambi.

Jeg eller et andet medlem af teamet læser alle tråde på forum.
 
Top