• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ang. næste opdatering.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej Elvere og Mennesker!

Jeg ved at i forventer en opdatering på onsdag, men vi har besluttet at udskyde denne opdatering en uge for at give bedre tid til at teste og implementere feedback fra Beta-serveren.

Dette bliver en fast ny cyklus så der vil fremover gå 14 dage fra en opdatering bliver implementeret på Beta, og til den bliver implementeret på de enkelte landes servere. Vi håber herved at kunne nedbringe antallet af bugs i fremtiden.

I den forbindelse kan jeg kun opfordre alle til at oprette en bruger på beta og derved hjælpe med at teste spillet igennem.
I finder Beta her.
 

DeletedUser70

Guest
Hmmm, nej ellers tak. har rigeligt med fejl her. behøver ikke starte forfra på beta, hvor der er endnu flere. :oops::oops:
 

DeletedUser66

Guest
ser virkligt ud til at den næste opdatering, bliver sjov. Så kan man næsten fuldstændigt opgive der her spil.
Fordi det ser ud til på beta. at de har lavet det om til at hardvare akselerator er slået til permenent. så vi ikke selv mere kan vælge om vi vil bruge det eller ej.
Så nu forstår jeg bedere hvorfor min computer konstandt går ned på BETA.
så folkens i kan glæde jer til en hel del mere bøvl.
 

DeletedUser70

Guest
Jubiii. Kan ikke forstå hvorfor de ikke bare lukker spillet ned istedet for at folk selv skal gå herfra. Det ville da være nemmere både for dem selv og os spillere.:confused::confused:. Det ser ud til at de desværre kun er en stakket frist inden ALLE daffer fra spillet. Ingen rykker i point, ingen besøger naboer(hvis man da har nogen) ingen gør noget.:mad::mad:
 

bambi

Active Member
Uha, det lyder ikke godt noone - det er ikke ligefrem flere problemer/ufordringer vi har brug for i spillet.

Håber det bliver løst eller opdatering af lande serverne bliver udskudt igen.

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Noone: Har du søgt hjælp hos support på Beta? Vi vil virkelig gerne vide hvad der skaber problemer, INDEN vi ruller opdateringen ud.
 

DeletedUser22

Guest
Hvad tænker de på inde hos InnoG.
Som Noone skriver er 0.33 ikke uden fejl, der kommer dog et hotfix til den patch på beta i morgen, men det hotfix er jo ikke teste endnu, så det vi får i morgen er enten.
1. 0.33 med de fejl den patch havde/har
2 0.33 incl. hotfix som ikke er testet på beta.
uanset hvilken løsning af de 2 så har de da ikke styr på noget der inde, først sender de bare opdateringer ud en uge efter det er kommet på beta, så efter mange klager så siger de at de ikke vil sende noget ud før 14 dage efter så de kan teste det rigtigt, hvilket også er ok.
Men det hjælper da ikke at vente 14 dage hvis vi bare får de fejl som 0.33 har uden de er fixet, eller at vi får 0.33 med et hotfix der ikke er testet, vi har jo set gang på gang at de hotfixes ikke virker som de gerne ville, og ofte løser et par bug´s, men også har et par nye med sig.

Fremgangs metoden burde være.
0.33 på beta og test, og hvis den er ok, så ud på live serverne, hvis ikke så fix og test.
0.33 hotfix på beta og test, og hvis den er ok, så ud på live serverne, hvis ikke så fix og test.

er godt nok ved at være ret træt af Elvenar, og kun pga deres dårlige fremgangs måde med opdateringer her til, og specielt hvis denne opdatering giver problemer, der er intet nyt til spillet i den opdatering, så at vente et par dage og se hvordan den køre på beta ville da være logisk for enhver der bare har spillet lidt spil online.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Vores Beta-CMs har ikke registreret nogen problemer efter at hotfixet blev udrullet, og derfor kører vi videre med opdateringen.

Men emnet har været diskuteret grundigt igennem internt - Beslutningen blev at vi kører på.

Jeg skal nok tage din kritik med den anden vej - Men lad os håbe på at det ikke bliver relevant.
 

DeletedUser69

Guest
kl er nu 13.08 og stadig ikke startet på opdateringen er den kommet rullende uden vi opdager det eller tager det ikke så lang tid som i regnede med ? skidt pyt det tog kun små 5 min så kørte spillet igen
 
Senest redigeret af en moderator:

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej.

Opdateringen ramte de danske servere lidt over 14 - Den blev udskudt et par timer i sidste øjeblik, desværre for sent til at jeg kunne komme til at ændre det da jeg var væk fra computeren.
 
Top