• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Arbejdstegninger

Eragon

Well-Known Member
Jeg ved at det er muligt at man kan gå en noget kryptisk vej ind i spillet for at se hvor mange arbejdstegninger man har på lager.
Ellers er det kun muligt at se hvor mange man har fået samlet, når man vil opgraderer en magisk bygning, ved at holde musen hen over arbejdstegnings ikonet. Men når alle magiske bygninger er opgraderet, så er det ikke muligt (hvad jeg ved) at se hvor mange tegninger man har på lager.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at det er muligt at se hvor mange jeg har, så jeg ved om jeg har nok til næste kapitels opgradering, og jeg derfor kan bruge nogle af mine tegninger i akademiet til at lave Royale restaureringer.

Så kan det ikke være muligt at få lagt vores arbejdstegninger ind på laget under velsignelser..?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg bringer ønsket med videre. Du kan, indtil der forhåbentlig kommer en løsning, kontakte support som kan oplyse hvor mange du har på lager.
 

Eltina

Active Member
I APP kan man kun se hvor mange arbejdstegninger man har
Når man i magisk akademi kan bruge arbejdstegninger, så er der 3 prikker og der kan man se hvor mange man har.
Så det vil være rart om man kan se det i lageret sammen med royal restaurering.
 
Top